Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
termékcsalád bevezetése
01/06/14 01/06/14 Suma Café termékcsalád bevezetése 1
2
Tartalom A kávé története
A jó kávéfőzés titka, miért fontos a kávégép tisztítása? A Diversey és Urnex együttműködés A Suma Café termékcsalád bemutatása A Diversey piaci helyzete Marketing anyagok Cikkszámok, migrálások
3
01/06/14 01/06/14 A kávé története
4
A kávé története A kávé olyan termék ami a természetből származik
Honnan is ered a kávé? A kávé olyan termék ami a természetből származik Az etióp hegyvidékből ered A 10-edik század előtt a helyi törzsek megették a kávé termést A 13-adik / 14-edik században a kávépalánták arab földre kerültek, onnan pedig már szállították világszerte
5
A kávé története A történet mese része Egy Kaldi nevű kecskepásztor észrevette, hogy a kecskéi energikusak lesznek miután kávémagokat esznek. Ezért úgy döntött, hogy Ő is eszik a kávémagokból és lám Ő is olyan energikus lett, mint a kecskéi. Elmesélte élményeit barátjának, majd ketten egy italt készítettek a kávémagokból, aminek ugyanolyan élénkítő hatása volt, de finomabb volt mint a nyers magokat enni.
6
01/06/14 01/06/14 A jó kávé titka
7
Mi kell egy kiváló eszpresszóhoz?
. 1. Tiszta víz. A kávé 99%-a víz. A vízkeménységnek 150 ppm alatt kell lennie. 2. Friss kávészemek. A frissen pörkölt kávészemek ízben és aromában gazdagok. 3. A tiszta főzőrendszer elősegíti a magas főző nyomást (8/9bar), röviden tartja a főzési időt (kb. 25 másodperc), amik fontos tényezői egy jó csésze kávénak.
8
Miért fontos a kávégép tisztítása?
01/06/14 01/06/14 Miért fontos a kávégép tisztítása?
9
Vevői szemszögből… Vevő megtartás - Egy tiszta kávégéppel finomabb a lefőzött kávé. Biztonság - Egy tiszta tej rendszer megakadályozza az egészségügyi problémákat. Kiszolgálás - Egy tiszta kávégép mindig főzésre kész, nincs üzemen kívül meghibásodás miatt.
10
A Diversey és Urnex együttműködés
11
Mit kell tudni az Urnex-ről?
A kávégép tisztítószerekre specializálódott 1936-ban jött létre New Yorkban 4 generációs családi vállalkozás 35 kávégép gyártóval (OEM) áll kapcsolatban 65 országban van jelen Két számjegyű növekedést ért el 2001-ben Urnex corporate video : :Urnex és gyártók (OEM) kapcsolata
12
Urnex és a kávégép gyártók(OEM) kapcsolata
Közösen kifejlesztett kávégép tisztítószerek az egyes gép típusokra a az adott gyártó előírásai szerint Hatékonyság és rugalmasság az alkalmazások és a gyártók együttes közreműködésével Közös márkázású termékek
13
01/06/14 Mit nyer a piac? A Diversey/Urnex együttműködés páratlan előnyökkel jár: Egy beszállító: a kávéfőzőgép tisztítószerek szakértője az egyik legnagyobb tisztítószer beszállítóval együtt költséghatékony szállítást fog eredményezni. Szakértői támogatás: Az Urnexnek erős kapcsolatai vannak a kávéfőzőgép gyártókkal, ami biztosítja a megfelelő termékhasználatot még az új gépek esetén is. Globális ajánlat: Ugyanaz a teljes termékcsalád van jelen minden nagy nemzetközi vevőnél. 13 Suma Café…for better tasting coffee 13
14
Suma Café termékcsalád
bemutatása
15
Suma Café bevezetése Kiváló kávé hatékony tisztítással
Megoldás minden típusú kávégéphez Egyszerűség és megbízhatóság
16
Kiváló íz hatékony tisztítással
A Suma Café termékcsaláddal nincsenek többé olajos maradványok és vízkő lerakódások, amik ronthatnák a kávé ízét. Helyette a következőket nyújtja: Kiváló tisztítási eredmények Hatékony adagolás az előre meghatározott tabletta adagokkal és adagoló flakonokkal Kisebb csomagok az alacsonyabb rendelési költség és kisebb tárolási tárhely igény érdekében Kevesebb a kávégép meghibásodása, kevesebb karbantartási költségek Bizonyított tény, hogy a kávégép rendszeres tisztítása megelőzi a kávészűrők eltömődését és a gép meghibásodását.
17
Egyszerűség és megbízhatóság
A termékeket úgy tervezték meg, hogy egyszerűen és kényelmesen használhatók legyenek a felhasználók számára, a tanúsítványok pedig megbízhatóságot nyújtanak a vevők számára. Könnyű használni és adagolni a 1 vagy 2 literes flakonokból A tabletták kis csomagokban A címkék színkódolása segíti a beazonosítást A termékek Halal és Kosher tanúsítvánnyal rendelkeznek, hogy eleget tegyenek a vevői követelményeknek Néhány termék NSF tanúsítvánnyal ellátott, így megfelel a health & safety sztenderdeknek
18
Környezetvédelem A termékcsalád úgy lett kifejlesztve, hogy minimális legyen a környezetre gyakorolt hatás Minden termék foszfátmentes és biológiailag lebomló összetevőkből készül. A csomagolásuk 100%-ban újrahasznosítható. A címkék digitális nyomással készülnek, a káros anyag kibocsátások csökkentése érdekében. A termékek gyártása környezetvédelmi előírások alapján történik.
19
Tanúsítványok Appendix
A termékek megfelelnek a Halal követelményeknek és sztenderdeknek. A termékek nem tartalmaznak olyan összetevőket, amelynek a fogyasztása az iszlám vallás szerint nem megengedettek. Appendix A termékek megfelelnek a Kosher követelményeknek és sztenderdeknek. A termékek nem tartalmaznak olyan összetevőket, amelynek a fogyasztása az zsidó vallás szerint nem megengedettek. A termékek megfelelnek a health & safety követelményeknek
20
Suma Café termékek 7522999 Suma Café AutoTab 1.2gx12mm C1.1 2x60db
Suma Café AT 2.0gx15mm C1.3 2x60db Leírás: Foszfátmentes tabletta automata eszpresszó- és kávéfőzőgépek erőteljes napi tisztítására. A kávégépek, eszpresszógépek részeinek áztatására is kiválóan alkalmas.
21
Suma Café termékek 7522835 Suma Café Powder C2.1 2x0.566kg
Leírás: Foszfátmentes kávégép tisztítószer a hagyományos eszpresszógépek napi tisztításához. Suma Café Clean C2.4 2x2L Leírás: Aktívklór tartalmú, lúgos tisztítószer. Kifejezetten alkalmas a kávé-, tea-, kakaó-, és tejmaradványok eltávolítására a kávéautomatákból.
22
Suma Café termékek 7523002 Suma Café MilkClean C3.1 6x1L
Leírás: Foszfátmentes, sav alapú tisztítószer kávégépek tejjel érintkező részeinek tisztításához.
23
Tisztítási megoldás minden géptípushoz
01/06/14 01/06/14 Tisztítási megoldás minden géptípushoz
24
Minden típusú géphez Filteres kávégép Hagyományos eszpresszógép
Automata eszpresszógép Kávéautomata
26
Tisztítási eljárás minden típusú géphez
Tesztelték az összes terméket és a használati útmutatókat alkalmazási szakértők szakértelme szerint alakították ki.
27
A Diversey piaci helyzete
28
Suma coffee termékek eladása (2012)
Country $ NS 2012 %SGP 2012 Austria $49.962 64,60% Belgium $45.506 73,28% Czech Republic $88.718 54,90% Denmark $64.407 58,33% Europe $779 3,67% Finland $25.410 65,30% France $70.979 59,98% Germany $ 51,45% Greece $75 67,24% Hungary $8.192 53,91% Ireland $21.867 65,95% Italy $ 51,70% Netherlands $ 66,27% Poland $36.136 65,81% Portugal $16.636 Romania $546 40,54% Russia $328 60,73% Slovak Republic $9.749 64,86% Slovenia $8.995 71,88% Spain $4.072 66,48% Sweden $13.959 60,13% Switzerland $ 70,26% United Kingdom $ 72,11% Total $ 61,85% Totál NS 2012: $3,6 millió Hollandia az abszolút győztes ország, NS 50%-át ők generálták ((>$1,8millió) A sorban Németország és Anglia követi (kb. fél millió)
29
Eladás terméktípusonként
Description material $ NS 2012 %SGP 2012 Suma CoffeeClean $ 64,42% Suma MilkClean $ 63,16% Suma Caffé $ 64,57% Suma EspressoClean Caps $ 55,94% Suma Coffee Tabs CT $ 57,94% Suma Coffee Tabs conc 1g $ 69,55% Suma Coffee Tabs XL 3.6g $80.228 59,29% Suma Coffee Tabs F 2.3g $76.370 61,26% Suma Caffé Plus $49.719 64,40% Koffiemachi. Startpak.NL $ 51,22% Clean&Co Limades NL $81.510 41,83% CoffeeClean Starterkit NL $18.990 59,94% Total $ 61,85% Folyékony szerek >¾ of NS CoffeeClean és MilkClean a legjelentősebb Tabletták Kávégép gyártók (OEM) dominálnak Elsőroban McD-nak adunk el a kávégép gyártókon keresztül Gyártásukban kisebb tapasztalat
30
Kávégép tisztítószer beszállítók
Piaci részesedés Régió Megjegyzés Urnex 30% Global, US Legnagyobb jelenlét USA-ban OEM branded COMBINED 25% Global & regional Puly Caff 12% Global, Europe Schulz & Sohn 8% Europe Dr. Weigert Csak Európában Cafetto 4% Australia Pacific Rim, India/Dubai CDCC/Ecolab US Ibeda 2% Diversey Adeka 1% Japan Gyenge minőség Kanto Maistar 1 local vendor Korea 5 local vendors Germany (Kávégép gyártók) OEM 25% Urnex-nek van a legnagyobb piaci része * OEM Original Equipment Manufacturers (OEM)
31
Célpiac és hozzáadott érték
01/06/14 Célpiac és hozzáadott érték Célpiac: Mindenki , aki kávéfőzőgéppel rendelkezik és vendégeinek a legjobb kávé élményt akarja nyújtani. FS&R, Hospitality, HealthCare, Channel vevők Hozzáadott érték Egy teljes Suma márkájú kávégép tisztítószer termékcsalád a Diversey és Urnex kialakításával, amely az összes típusú kávégép tisztítási feladatait lefedi, beleértve az automata eszpresszógépeket, hagyományos eszpresszó gépeket, automata kávégépeket és segít a vendéglátóegységeknek abban, hogy vendégeiknek egy jobb ízű kávét tudjanak kínálni. 31 Suma Café…for better tasting coffee 31
32
Marketing anyagok
33
termékismertető címke MSDS
A biztonsági adatlapokat az Urnex készítette
34
Method cards sales prezentáció Traffic light brossúra terméklista PIS
35
hirdetés poszter banner
36
döntési fa Használati útmutatók traffic light oldal
Suma Café…for better tasting coffee
37
Cikkszámok, migrálások, árazás
38
Suma Coffee Suma Café Az új termékcsalád árazása egységár alapján
Jelenlegi, átlag eladási árak megtartása Profitabilitás növelése a meglévő termékekhez képest Elérhetőség: Április vége/május eleje, DE először meglévő készletek kifuttatása Migrálás várhatóan év végén Suma Café…for better tasting coffee
39
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.