Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Biztonságkutató Mérnöki Iroda
Halálos balesetek bekövetkezését befolyásoló tényezők Az infrastruktúra szerepe Dr. Jankó Domokos Biztonságkutató Mérnöki Iroda Siska Tamás Együtt Bt.
2
Módszer Halálos kimenetelű balesetek rendőrségi vizsgálati dokumentumainak elemzése Megbízó: ORFK-OBB, ÁAK ZRt.
3
Autópályákon kívül történt halálos balesetek
A vizsgált balesetek száma: 176 Elhunytak száma: 202 A balesetek 2005-ben 4 megye (Pest, Hajdú-Bihar, Győr- Sopron-Moson, Bács-Kiskun) közútjain történtek
4
33 baleset bekövetkezését befolyásolta az infrastruktúra állapota
Nem megfelelő állapotú útbur- kolat: 13 baleset Útmenti fa, oszlop: 16 baleset Nem megfelelően elhelyezett védőkorlát: 1 baleset Egyéb problémák: 3 baleset
5
Nem megfelelő állapotú útburkolat
48 sz. út
6
2105 út
7
4 sz. út
8
Út melletti fa, oszlop 54 sz. út 1408 sz. út 7+600
9
5 sz. út 51 sz. út
10
4 sz. út 209+280 (4 és a 34121 sz. utak kereszteződése)
11
4 sz. út 209+280 (4 és a 34121 sz. utak kereszteződése)
12
4 sz. út (Vecsés)
13
Nem megfelelően elhelyezett védőkorlát
14
Egyéb problémák sz. utak csomópontja
15
Kunfehértó lakott területe
16
4. sz. út
17
Autópályákon történt halálos balesetek
A vizsgált balesetek száma: 57 Elhunytak száma: 74 A balesetek az ÁAK Zrt. kezelésében lévő autópályákon, – között történtek.
18
23 baleset bekövetkezését befolyásolta az infrastruktúra állapota
18 esetben a védőkorlát hiánya vagy nem megfelelő elhelyezése volt a befolyásoló tényező
19
Fa veszélyes közelségben
M3 bal pálya
20
Nincs biztonságos megállási lehetőség
21
Beton árok M1 jobb pálya
22
Bal padka karbantartásának fontossága
23
Rövid a védőkorlát M1 bal pálya
24
Rövid a védőkorlát M1 jobb pálya (M1 – 81 sz. utak)
25
A védőkorlát nem véd M7 bal pálya 48+50
26
A védőkorlát nem véd M3 jobb pálya kmsz
27
Köszönjük figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.