Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBence Vincze Megváltozta több, mint 10 éve
1
Rendszer ismertető 2009. Vargha Máté
2
Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs teher a bonyolult törvényi szabályozásból adódóan : Nagy tömegű nyilatkozatok feldolgozása Hibás rögzítések, nyilatkozatok kiszűrése Különféle dolgozói csoportoknak külön cafeteria csomagok kialakítása Távollétek, állományban eltöltött időszak nyilvántartása Rokoni kapcsolatokat igénylő juttatási elemek nyilvántartása Kilépéskor a már kifizetett cafeteria elszámolása Stb.
3
A megoldás: A megoldás: Informatikai rendszer bevezetése az adminisztráció egyszerűsítése érdekében WebCafe
4
Front rendszer: egyszerű, webes felület, csökkentett funkcionalitás, nagy felhasználó szám Front rendszer: egyszerű, webes felület, csökkentett funkcionalitás, nagy felhasználó szám Háttér rendszer: Teljes funkcionalitás, korlátozott felhasználók (HR, pénzügy) Háttér rendszer: Teljes funkcionalitás, korlátozott felhasználók (HR, pénzügy) 2009. Vargha Máté
5
Front rendszer Béren kívüli juttatási igények rögzítése Szükséges nyilatkozatok előállítása Háttér rendszer Juttatási csomagok és elemek létrehozása Dolgozók és rokoni kapcsolatok nyilvántartása / importálása Távollétek nyilvántartása / importálása Önkéntes nyugdíj- és egészségpénztárak nyilvántartása Juttatásokhoz kapcsolódó dokumentumok, számlák nyilvántartása Juttatási igények feldolgozása, listák, összesítések készítése
6
WebCafé WinForm háttér rendszer Teljes funkcionalitás Felhasználóbarát felület Szabadon paraméterezhető megjelenítés Konfigurálható lista ablakok (Excel) Többszintű jogosultság (HR, pénzügy, titkárság)
7
Üzleti előnyök Az összetettebb juttatási elemek nyilvántartása sem okoz többlet adminisztrációt: Gyorsabb adatfelvitel Hibás rögzítések, nyilatkozatok kiszűrése Konkurens felhasználók kezelése Automatikus nyomtatvány generálás Azonnali feldolgozás, összesítés Különféle csomagok, külön csoportoknak A nyilatkozatok felvitele egész évben történhet Juttatási elemenként lehet zárni Az elemekhez kapcsolódó nyilatkozatok nyilvántartása
8
WebCafé kiemelt funkciói Szabadon kialakítható juttatási csoportok Paraméterezhető juttatási elemek Bruttó/nettó bekerülési szorzók kezelése Állományban eltöltött időarányos keret számítás Távollét típusok definiálása Pénztárak nyilvántartása Kifizetések nyilvántartása Felhasználható keret megjelenítése Adómentes ill. adóköteles részek külön megjelenítése Juttatási elemek fizetési gyakorisága megadható Egymást kizáró juttatási elemek kezelése Kötelezően választandó elemek kezelése Kötegelt adatfelvitel lehetősége Telephelyek elkülönített kezelése (hozzáférés korlátozás)
9
WebCafé technikai bevezetése Bevezetésnek nincs extra licence költsége Kiemelt biztonsági feltételeknek is megfelel (beállítható https) Teljes dokumentáltság Széles körben elfogadott adatbázis platform Magas megbízhatóság
10
WebCafé bevezetés támogatás Hatályos jogszabályokon alapuló cafeteria szabályzat kialakítását Kezdeti adatfeltöltést (dolgozók, törzsállományok) Cafeteria szabályzat szerinti rendszer konfigurációt (juttatás csoportok, típusok, távollétek, nyomtatvány sablonok kialakítása stb.) Amennyiben Önöknél nincs jelenleg érvényben cafeteria szabályzat: Vállaljuk a.
11
Referenciák OEP (3600 fő) ORSZI (1300 fő) OMMF (1200 fő) Kormány Hivatalok (cca. 6000 fő) Önkormányzatok (II., IV., XXII.,) Önkormányzatok (Sopron, Győr, Debrecen..) Stb. WebCafé rendszerünk a következő helyeken kerültek már bevezetésre:
12
Köszönjük a figyelmet! http://www.qualisoft.hu Vargha Máté vargha.mate@wap-bt.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.