Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁgnes Csonkané Megváltozta több, mint 10 éve
1
brightr Megvilágítás modellezése
2
Csapattagok Illés László Palatinus Endre Provits Milán Török Péter
3
Feladat Megvilágítási modellek implementálása. Diffúz: Lambert, Gouraud, Phong, Blinn-Phong, Oren-Nayar Tükröződő: Izotrópikus: Phong, Gauss, Beckmann Anizotrópikus: Heidrich-Seidel, Ward, Cook-Torrance
4
Diffúz megvilágítás Matt és fényes felületek
5
Tükröződő megvilágítás Izotrópikus és anizotrópikus
6
Szakirodalom Edward Angel: Interactive Computer Graphics http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c ommon_shading_algorithms http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_c ommon_shading_algorithms Phong: Illumination for Computer Generated Pictures Gouraud: Continuos Shading of Curved Surfaces
7
Implementáció GLSL – OpenGL Shading Language Az OpenGL beépített shader funkcionalitásainak lecserélésére. Cél: vertex és fragment shaderek Felhasználandó eszközök: OpenGL 2.0+ GLUT (utility toolkit) GLEW (extension wrangler library)
8
Feladatkiosztások Illés László Szakirodalom olvasása – cikkek Fejlesztő Palatinus Endre Szakirodalom felkutatása Eszközök felkutatása Projekt vezető (PM) Fejlesztő
9
Feladatkiosztások - folytatva Provits Milán Kód review-k (QM) Teszt felelős Fejlesztő Török Péter SVN, IDE konfigurálása, demók futtatása Konfiguráció felelős (CM) Fejlesztő
10
Elérendő mérföldkövek GLSL környezet elsajátítása Diffúz megvilágítási modellek implementálása Tükröződő megvilágítási modellek közül néhány implementálása Tesztesetek implementálása
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.