Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Marketing és jó példák a falusi turizmusban

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Marketing és jó példák a falusi turizmusban"— Előadás másolata:

1 Marketing és jó példák a falusi turizmusban

2 Saját honlap Saját honlap: Egyszerű és nagyszerű legyen!!
- Fényképek: jó minőség, jó szögből, de valós kép! - Videó: csak módjával - Csak saját képek használata - Szöveges információ, bemutatkozás: lényegre törő, kb. fél oldalas, mehet bele személyes történet - Látnivalók felsorolása km-es körben - ÁRAK: mindig aktuális, nem túl bonyolult árképzés (ház, szoba vagy fő/éj) Egyértelmű gyerek ár. - Csomagajánlat feltüntetés

3 Saját honlap - Naptár CSAK akkor, ha naprakészen van vezetve
- Szolgáltatások ismertetése - Ne legyen túlzsúfolt - Szolid színek - Jól olvasható, ízléses szövegezés - Egyszerű menürendszer - Partnerek feltüntetése - Kulcsszavak beállítása, keresőoptimalizálás

4 Saját honlap - Pozitív vendégértékelések bemutatása - Rövid linkek
- Szezonális ajánlatok, érdekességek, látszódjon, hogy frissítjük a honlapot! - Elérhetőségek - Napraforgók száma 1-2 havonta rászánni 1 órát!!!!!!

5 Saját honlap Pozitív példák http://www.kelemenmajorsag.hu/hu

6 Saját Facebook oldal - Hetente minimum 1-2 poszt
- Nagyon jó fényképek (évszakok, szolgáltatások, stb) - Ne osszunk meg bármit – politika, bulvár kizárva.. - Téma: Vendégház, környezet, kapcsolódó érdekességek - Programok, látnivalók a környéken - Árakat ne itt tüntessük fel, szabályok vannak - Osszuk meg saját oldalunkon néha

7 Saját Facebook oldal - Tüntessük fel aláírásunkban, szórólapon, honlapon - Figyeljük a reakciókat - Kevés szöveggel - Elérhetőségek - Napraforgók feltüntetése

8 Saját Szórólap - Fényképek: jó minőség, jó szögből, de valós kép!
- Szöveges információ, bemutatkozás: lényegre törő - Legfontosabb látnivalók felsorolása - ÁRAK: Ne legyen belenyomtatva. Csak betétlapként - Szolgáltatások feltűntetése - Ne legyen túlzsúfolt - Szolid színek - Jól olvasható, ízléses szövegezés - Elérhetőségek feltüntetése - Napraforgók jelölése - Elég 4-5 évente újat készíteni - Minél több helyen terjeszteni (Tourinform)

9 Egyéb lehetőségek Saját hírlevél, e-mail cím gyűjtés Bannerek
SZÉP-KÁRTYA Partnerek kutatása, Közös ajánlatok: kézművesek, bor, pálinka, szállásadók, rendezvények szervezői Katalógusokban történő megjelenés Újsághirdetések Vidékjáró tematikus napok MT Zrt. akciók

10 Egyéb lehetőségek Táblák kihelyezése Foglalási, egyéb oldalak
Kupon oldalak

11 Reklám lehetőségek Megjelenési lehetőség a FATOSZ és partnerei nyomtatott és online kiadványaiban facebook.com/falusiturizmus.hu Hírlevélben történő elhelyezés FATOSZ KATALÓGUS Vidékjáró Tematikus Napok

12 Reklám lehetőségek Kiállítások:
Budapesti Nemzetközi Utazás Kiállítás, Főszezon Kiállítás, Budavári Kenyér- és Pékfesztivál, Mesterségek Ünnepe, Művészetek Völgye, Magyar Vidék Napja…. Kedvezményes megjelenési lehetőség magazinokban (pl: Veranda magazin)

13 Rendezvényeken való megjelenés

14 Egyéb előnyök Kedvezményes Artisjus díjszabás Szakmai hírlevél
Tanulmányutak Szakmai programokon való részvételi lehetőség

15 FATOSZ Iroda szolgáltatásai

16 FATOSZ Iroda szolgáltatásai

17 JÓ PÉLDÁK A GYAKORLATBÓL

18 Báránd

19 Báránd

20 Báránd

21 Báránd

22 Báránd

23 Báránd

24 Domoszló

25 Megyer

26

27 Megyer

28 Megyer

29 Nagybörzsöny

30 Nagybörzsöny

31 Nagybörzsöny

32 Nagybörzsöny

33 Varsány

34 Varsány

35 Varsány

36 Vendégházak

37 Vendégházak

38 Vendégházak

39 Vendégházak

40 Köszönöm figyelmüket. Horváth Balázs fatoszirodavezeto@gmail
Köszönöm figyelmüket! Horváth Balázs 70/


Letölteni ppt "Marketing és jó példák a falusi turizmusban"

Hasonló előadás


Google Hirdetések