Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAnikó Nagyné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, 2011. február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
2
A projekt eddigi eredményei, részvevői Elkészült és műhelymunkán megvitattuk a helyzetértékelés (statisztikai adatok, szakképzési hozzájárulás és az intézményi és a vállalati kérdőív adatainak elemzése) Megtörtént a vállalat kapcsolattartói tréning Elkezdődött a vállalati kapcsolatok modelljének szakmai egyeztetése
3
Akikkel dolgoztunk A szakképzési hozzájárulási bizottság 15 munkatársával dolgoztunk együtt, a munkában 11 intézmény munkatársa vett részt eddig : Kolping Katolikus Szakiskola Szalézi-Irinyi Középiskola, Nyergesújfalu Mezőtúri Református Kollégium Don Bosco Szakiskola Evangélikus Kossuth Lajos Gimnázium, Miskolc Kolping Katolikus Szakiskola, Gyöngyös Juhász Gyula Református Gimnázium és Szakképző Iskola Szent László Általános Művelődési Központ, Baja Constantinum Intézmény Szent László Katolikus Szakközépiskola, Kisvárda Szent József Katolikus Szakiskola és Speciális Szakiskola, Egyházasgerge
4
A műhelymunkán felvetődött kérdések és megoldási javaslatok Intézmények vállalati kapcsolatai lokálisak, nem világos a TISZK szerepe, milyen feladatokat fog ellátni a TISZK? – az intézményi és a közös szolgáltatások körének meghatározása, a közös szolgáltatások nyújtását biztosító feltételek meghatározása Mitől lesz „országos” a TISZK vállalati kapcsolattartása, hogyan szegmentálhatóak a vállalati kapcsolattartás feladatai? –a feladatok megosztása (szolgáltatások és marketing) A megyei TISZK-ek erős versenytársak a szaho gyűjtés során, ami helyben jelentősen korlátozza a vállalati partnerek számának, illetve a szaho növelését. Hogyan tud ebben segíteni a TISZK? – új célcsoportok és elvárások megfogalmazása, országos illetve TISZK szintű feladatok meghatározása
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.