Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLőrinc Biró Megváltozta több, mint 10 éve
2
A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.
3
Központ: London, Egyesült Királyság Kínai tulajdonosi háttér Erős Kelet-Európai és Ázsiai jelenlét Fókuszban a FENNTARTHATÓSÁG Professzionális nemzetközi szakértői háttér Egyedi testreszabott szolgáltatások
4
1)FELÜLRŐL IRÁNYÍTOTT 2)NEM HATÉKONY 3)NINCS ÉRDEKKÖZÖSSÉG 4)FINANSZÍROZÁS NEM FENNTARTHATÓ 5) NINCS EGYÉNI MOTIVÁCIÓ NEM FENNTARTHATÓ
5
1)ALULRÓL SZERVEZETT 2)KÖZÉPPONTBAN AZ EGYÉNI ÉRDEK 3)FENNTARTHATÓ FINANSZÍROZÁSI MODEL 4)HATÉKONY MŰKÖDÉS EGYÉNI MOTIVÁCIÓ TÁRSADALMI HASZON
6
HOGYAN? MILYEN ESZKÖZÖKKEL?
7
ANYAGI ELŐNYÖK KOMMUNIKÁCIÓS ELŐNYÖK EGYÉNI MOTIVÁCIÓ
8
KARBON MENEDZSMENT (tCO 2 e) KARBON MENEDZSMENT (tCO 2 e) VILLAMOS ENERGIA FELHASZNÁLÁS FÖLDGÁZ FELHASZNÁLÁS + ANYAG FELHASZNÁLÁS + HULLADÉK GAZDÁLKODÁS + INDIREKT TÉNYEZŐK (Beszállítói lánc, dolgozók) ENERGIA MENEDZSMENT KOMPLEX MEGKÖZELÍTÉS, NAGYOBB HATÉKONYSÁG
9
FELHASZNÁLÁS-CSÖKKENTÉS PÉNZBELI MEGTAKARTÁS FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS
10
MOTIVÁCIÓ: Nemzetközi trendek CSR, társadalmi felelőség vállalás Termék és szolgáltatás minősítés, kiemelés FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS KOMMUNIKÁCIÓS ESZKÖZ
11
KIS ÉS KÖZÉPVÁLLAKOZÁSK BEKAPCSOLÁSA
12
KÁROSANYAG-KIBOCSÁTÁS ELLENTÉTELEZÉSE - a meglévő vagy tovább már nem csökkenthető kibocsátás megváltása
13
KOMMUNIKÁCIÓS ÉS MARKETING CSOMAG „A karbonsemlegesség megtérül” Karbon mérési jelentés Védjegyhasználati jogosultság KKV Kommunikációs és Marketing csomag Fenntarthatósági jelentés Tippek & gyakorlati tanácsok Konzultációs lehetőség zeroCO2 tagság Saját logó és bemutatkozó kihelyezés Célzott hírlevél kiküldés Egyéni promóciók Saját Karbon Kalkulátor Jutalék jogosultság www.zeroCO2.cc a karbonsemleges mozgalom
15
Különbség teremtés versenytársakhoz képest Erős márka és céges image építés Meglévő piacok megtartása, új vásárlók bevonása Termékek és szolgáltatások társadalmi elismertségének növelése
16
ANYAGI ELŐNYÖK KOMMUNIKÁCIÓS ELŐNYÖK „Arra törekszünk, hogy az energiatakarékos, illetve a fenntartható életmód minél több ember számára alapvető normává, a karbon-menedzsment és az alacsony karbongazdálkodás pedig a vállalkozások körében általános gyakorlattá váljon.”
17
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! www.carbonsolutions.cc
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.