Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ."— Előadás másolata:

1 Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ Mezőkövesd - Budapest

2 1.Kik vagyunk? 2.Munkatársak fejlesztése 3.Vezetőképzés

3 Kik vagyunk? D inamizmussal T udással M egbízhatósággal és 15 év szakmai tapasztalattal a tanácsadási és felnőttképzési piacon

4 Kik vagyunk? Közgazdászok, MBA menedzserek, TDM menedzser(ek) trénerek, coachok

5 Küldetésünk Kreatív megoldásokat nyújtsunk a szervezetfejlesztésben. Optimalizáljuk a meglévő folyamatokat. Nívós, azaz minősített szolgáltatásokat kínáljunk. Tapasztalati tanulásra építsük a fejlesztést. Alkalmazkodjunk a partnerek igényeihez, lehetőségeihez. Képzéssel, tanácsadással, coachinggal támogassuk ügyfeleinket. Tanuló szervezetként működjünk.

6 TDM/turisztikai szervezeteknek ajánljuk Szakmai és általános ismeretek egyaránt Kompetencia fejlesztés Gyakorlatiasság Elégedett és visszatérő vendég

7 Turisztikai szervezeteknek ajánljuk 1.Hatékony üzletmenet a TDM szervezetben - munkatársi képzés 2.A vendégbarát hozzáállás - Turisztikai szolgáltatók kompetencia fejlesztő képzése 3.Versenyképes turisztikai szolgáltatás és vezetés – Turisztikai szolgáltatók vezetői képzése

8 Hatékony üzletmenet a TDM szervezetben - munkatársi képzés Operatív tevékenységek zökkenőmentes végrehajtása Kommunikáció és problémamegoldás Tervezés, szervezés, személyes hatékonyság Pénzügyek

9 A vendégbarát hozzáállás - Turisztikai szolgáltatók kompetencia fejlesztő képzése Front Office Asszertív kommunikáció, konfliktus kezelés Problémás vendégek, reklamáció kezelés Etikett, protokoll

10 Kommunikáció alapjai Front office Verbális és nem verbális kommunikáció Pontos, egyértelmű kommunikáció Meggyőző és önérvényesítő kommunikációs eszközök

11 Konfliktuskezelés Front office, back office Konfliktus jelei, szakaszai Konfliktus kezelési modellek Stressz kezelés

12 Marketing tervezés és marketing kommunikáció Tulajdonosok, vezetők, marketing terület munkatársai Célcsoportok, pozícionálás, termékfejlesztés Marketing stratégiától az akciótervig Marketing kommunikációs eszközök

13 Vezetői kompetenciák Mit jelent a kompetencia? Egy adott szakmai feladat sikeres elvégzéséhez szükséges ismeretek, készségek, képességek, attitűdök, személyiségvonások és viselkedések összessége.

14 Versenyképes turisztikai szolgáltatás és vezetés Turisztikai szolgáltatók vezetői képzése Csapatépítő Kommunikátor Ember Főnök StratégaMediátor Erőforrás

15 Módszertan - gyakorlatiasság

16 Vezetőképzés ajánlott témakörei 1.Vezetői szerepek, feladatok, stílusok, 2.Hatékony vezetői kommunikáció, konfliktus- és stressz-kezelés 3.Csapatok vezetése 4.Delegálás és időgazdálkodás 5.Turisztikai termékfejlesztés 6.Turisztikai marketingtervezés, - kommunikáció és -eszközök 7.Értekezletvezetés 8.Munkatársak professzionális kiválasztása

17 Díjaink Az akkreditált képzések Áfa mentesek Tréningek, szakmai képzések egyedi igények alapján – Általában 28.000-38.000 Ft/fő/modul Tartalmazhatja: -Felnőttképzési adminisztráció -Résztvevői segédanyagok, eszközök -Oktatói díjak (napidíj, utazás, szállás) -Ellátás, terem és eszközök biztosítása Szakmai szolgáltatások (tanácsadás, coaching) egyedi igények alapján

18 Jelentkezés és bővebb tájékoztatás: www.tdmkontakt.com +36 30 238 2393 kontakt@tdmkontakt.com

19 Várjuk programjainkon! Tóthné Márton Gabriella, ügyvezető Szűcsné Szabó Katalin, szakmai vezető Novákné Bogár Csilla, módszertani és pályázati vezető


Letölteni ppt "Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ."

Hasonló előadás


Google Hirdetések