Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIstván Varga Megváltozta több, mint 10 éve
1
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ Mezőkövesd - Budapest
2
1.Kik vagyunk? 2.Munkatársak fejlesztése 3.Vezetőképzés
3
Kik vagyunk? D inamizmussal T udással M egbízhatósággal és 15 év szakmai tapasztalattal a tanácsadási és felnőttképzési piacon
4
Kik vagyunk? Közgazdászok, MBA menedzserek, TDM menedzser(ek) trénerek, coachok
5
Küldetésünk Kreatív megoldásokat nyújtsunk a szervezetfejlesztésben. Optimalizáljuk a meglévő folyamatokat. Nívós, azaz minősített szolgáltatásokat kínáljunk. Tapasztalati tanulásra építsük a fejlesztést. Alkalmazkodjunk a partnerek igényeihez, lehetőségeihez. Képzéssel, tanácsadással, coachinggal támogassuk ügyfeleinket. Tanuló szervezetként működjünk.
6
TDM/turisztikai szervezeteknek ajánljuk Szakmai és általános ismeretek egyaránt Kompetencia fejlesztés Gyakorlatiasság Elégedett és visszatérő vendég
7
Turisztikai szervezeteknek ajánljuk 1.Hatékony üzletmenet a TDM szervezetben - munkatársi képzés 2.A vendégbarát hozzáállás - Turisztikai szolgáltatók kompetencia fejlesztő képzése 3.Versenyképes turisztikai szolgáltatás és vezetés – Turisztikai szolgáltatók vezetői képzése
8
Hatékony üzletmenet a TDM szervezetben - munkatársi képzés Operatív tevékenységek zökkenőmentes végrehajtása Kommunikáció és problémamegoldás Tervezés, szervezés, személyes hatékonyság Pénzügyek
9
A vendégbarát hozzáállás - Turisztikai szolgáltatók kompetencia fejlesztő képzése Front Office Asszertív kommunikáció, konfliktus kezelés Problémás vendégek, reklamáció kezelés Etikett, protokoll
10
Kommunikáció alapjai Front office Verbális és nem verbális kommunikáció Pontos, egyértelmű kommunikáció Meggyőző és önérvényesítő kommunikációs eszközök
11
Konfliktuskezelés Front office, back office Konfliktus jelei, szakaszai Konfliktus kezelési modellek Stressz kezelés
12
Marketing tervezés és marketing kommunikáció Tulajdonosok, vezetők, marketing terület munkatársai Célcsoportok, pozícionálás, termékfejlesztés Marketing stratégiától az akciótervig Marketing kommunikációs eszközök
13
Vezetői kompetenciák Mit jelent a kompetencia? Egy adott szakmai feladat sikeres elvégzéséhez szükséges ismeretek, készségek, képességek, attitűdök, személyiségvonások és viselkedések összessége.
14
Versenyképes turisztikai szolgáltatás és vezetés Turisztikai szolgáltatók vezetői képzése Csapatépítő Kommunikátor Ember Főnök StratégaMediátor Erőforrás
15
Módszertan - gyakorlatiasság
16
Vezetőképzés ajánlott témakörei 1.Vezetői szerepek, feladatok, stílusok, 2.Hatékony vezetői kommunikáció, konfliktus- és stressz-kezelés 3.Csapatok vezetése 4.Delegálás és időgazdálkodás 5.Turisztikai termékfejlesztés 6.Turisztikai marketingtervezés, - kommunikáció és -eszközök 7.Értekezletvezetés 8.Munkatársak professzionális kiválasztása
17
Díjaink Az akkreditált képzések Áfa mentesek Tréningek, szakmai képzések egyedi igények alapján – Általában 28.000-38.000 Ft/fő/modul Tartalmazhatja: -Felnőttképzési adminisztráció -Résztvevői segédanyagok, eszközök -Oktatói díjak (napidíj, utazás, szállás) -Ellátás, terem és eszközök biztosítása Szakmai szolgáltatások (tanácsadás, coaching) egyedi igények alapján
18
Jelentkezés és bővebb tájékoztatás: www.tdmkontakt.com +36 30 238 2393 kontakt@tdmkontakt.com
19
Várjuk programjainkon! Tóthné Márton Gabriella, ügyvezető Szűcsné Szabó Katalin, szakmai vezető Novákné Bogár Csilla, módszertani és pályázati vezető
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.