Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. Ezermester Magyar Barkács Kft.
2
Ezermester Magyar Barkács Kft.
A multik szorításában A magyar barkácspiac bő felét a multinacionális áruházlánc uralja A másik felén mintegy kisebb bolt osztozik, melyeknek néhány egysége egy-egy céghez tartozik A recesszió ellenére a multik folytatják a terjeszkedést mind területi, mind más egyéb piacbefolyásolási szempontból. A kis boltok fokozatosan elvesztik pozícióikat. Ezermester Magyar Barkács Kft.
3
Ezermester Magyar Barkács Kft.
Van megoldás? Milyen erősségei vannak a multiknak és a kis boltoknak a vásárlók szempontjából: Multik Kis boltok Minden egy helyen megvásárolható Közel van Széles választék Mély választék néhány szakterületen Alacsonyak az árak Legtöbb helyen személyes kiszolgálás van Többféle szolgáltatás érhető el Különleges igényeket is kielégíthetnek Kedvező nyitva tartás (hétvégén is) Magas tudásszint és segítőkészség a Akciók, reklám, extra garancia munkatársaknál Ezermester Magyar Barkács Kft.
4
Ezermester Magyar Barkács Kft.
Van megoldás? Milyen előnyök segítik a multikat a kis boltokkal szemben a beszállítóknál: hosszú fizetési határidő lenyomott árak visszavásárlási garancia termék belistázási összege helypénz polcszerviz összege marketing költség hozzájárulás Ezermester Magyar Barkács Kft.
5
Ezermester Magyar Barkács Kft.
Igen, van megoldás! Tanuljunk a multiktól és használjuk fel mindazt, amit fel lehet: Nagy mennyiségben beszerezni az árut Erős márkanévvel biztosítani az ismertséget és a bizalmat, valamint az egységes piaci megjelenést Fejleszteni a reklám / marketing / PR tevékenységet Ezermester Magyar Barkács Kft.
6
Ezermester Magyar Barkács Kft.
Első lépés Egy közös beszerzési társaság létrehozása Barkácsboltok érdekszövetsége, elsősorban beszerzési feladatok összefogására, összehangolására az alábbi elvek szerint: A társaság neve: Ezermester Magyar Barkács Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. (röviden Ezermester Magyar Barkács Kft.), használva az Ezermester logót és a jelmondatot: A magyar barkácsbolt hálózat. A társaságba bárki beléphet, aki elfogadja a társaság alapszabályát. A társasági tagságért és a logó használatáért meghatározott összeget kell fizetni, amely a tagság ideje alatt havonta esedékes. A társaság célja a beszállítóknál a legnagyobb kedvezmény elvét érvényesíteni a tagok számára. A társaság az egyes beszállítókkal szemben önálló kereskedelmi ügynökként lép fel. A társaság törekszik és előnyben részesíti a forgalmazott termékek Magyarországról történő beszerzését A beszállítók megbízzák a társaságot, hogy közvetítse a beszállítói ajánlataikat, szerződéseiket A beszállítók a nagy volumennek köszönhetően számlaengedményeket adnak A beszállítók ügynöki jutalékot kötelesek fizetni a társaságnak, a megvalósult beszerzések után E jutalék fele a társaság tagjának jár vissza, ez a részesedése a megvalósult beszerzések után. Ezermester Magyar Barkács Kft.
7
Távlati, választható fejlődési lépések
Egy sikeres, európai színvonalú kereskedelmi bolthálózat fel- építése és működtetése, amely a szoros együttműködésből adódó beszerzési, logisztikai, disztribúciós és más előnyöket kínál a belépő tagoknak, hogy azok ezáltal megfelelhessenek a piaci verseny kihívásainak és a fogyasztóik érdekeinek. Alapja a korábban bemutatott beszerzési társaság, területi bővítéssel, ha van rá igény. Egységes: a piaci megjelenés és logó tekintetében alapválaszték tekintetében akciók / támogatott termékek tekintetében a beszállítók felé történő fellépés tekintetében Rugalmas: a saját név megtartása tekintetében a bolt elrendezése / berendezése tekintetében az alkalmazottak, az árképzés tekintetében az üzleti stratégia és marketing tekintetében a saját beszerzési források tekintetében Ezermester Magyar Barkács Kft.
8
Távlati, választható fejlődési lépések
Az eddigi lépések sikerei az együttműködés további fejlesztését igényelhetik, egy olyan cég / hálózat létrehozására, amely már nyilvánvalóan versenyképes ellenfele tud lenni a külföldi multinacionális áruházláncoknak Az eddigi lépésekre épülve a résztvevő boltok egységes rendszerbe történő fejlesztése, mint (vagy hasonlóan) egy franchise rendszerhez: Egységes a boltok külső és belső megjelenése Egységes a munkatársak ruházata, kiképzése, fejlesztése Egységes és bővített alapválaszték, egységes árakon Egységes és permanens reklám és marketing tevékenység Flotta beszerzések előnyeinek kihasználása (energia, távközlés stb.) Nagy értékű beruházások megvalósítása (logisztika, informatika stb.) Nem csak már meglévő boltok csatlakozása lehetséges, hanem saját bolt létrehozása is, valamint saját márkás termékek beveztetése. Ezermester Magyar Barkács Kft.
9
Legyen Ön is a részese ennek a sikernek!
Kérdéseivel, észrevételeivel keressen bizalommal! Az ismertető anyagunknak vége, kérem kattintson ki a bemutatóból és navigáljon tovább a felső menüsor, vagy az alsó linkek segítségével! Ezermester Magyar Barkács Kft.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.