Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZalán Orosz Megváltozta több, mint 10 éve
1
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT
2
2 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A 3. csoport feladatai : Célcsoportok meghatározása Célcsoportok vizsgálati sorrendjének meghatározása A legfontosabb célcsoportok igényeinek megfogalmazása Évenkénti elégedettségvizsgálatok bonyolítása Az eredmények közzététele, továbbítása a 4. és 5. csoportnak
3
3 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A 3. csoport feladatai 2009-ben: Célcsoportok azonosítása Adatgyűjtés, -elemzés: célcsoportok, szempontok kiválasztása Elégedettségvizsgálat előkészítése Elégedettségvizsgálat lebonyolítása Elégedettségvizsgálat értékelése
4
4 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A 3. csoport feladatai 2010-ben: Igényfeltárás Szolgáltatásfejlesztési igények megfogalmazása Profilok megrajzolása
5
5 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A 3. csoport feladatai 2011-ben: Elégedettségvizsgálat lebonyolítása A 3. csoport feladatai 2012-ben: Elégedettségvizsgálat lebonyolítása
6
6 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Célcsoportok 1 (a jogosultságok körének sorrendjében ) ELTE oktatók ELTE hallgatói célcsoportok Külsős hallgatók, kutatók Fogyatékkal élő felhasználók Össztársadalom (kulturális örökség) ELTE dolgozó Lakosság Középiskolások Üzleti szféra Rendezvények látogatói
7
7 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT 2009-ben vizsgált célcsoport ELTE hallgatói célcsoportok nappalis hallgató PhD hallgató estis, levelező hallgató idegenajkú hallgató
8
8 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Elégedettségvizsgálati kérdőív 2009 : Célcsoport: ELTE nappalis hallgató, 3-6. félév Eszköz: ETR Cél: Könyvtárhasználati szokások felmérése Használói elégedettség mérése Igényfelmérés
9
9 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Elégedettségvizsgálati kérdések 1: Mely ELTE-könyvtárakat milyen gyakorisággal látogat? Mennyire elégedett a kényelmi szolgáltatásokkal? Mennyire elégedett a könyvtári szolgáltatásokkal? Mennyire elégedett a technikai szolgáltatásokkal? Mennyire elégedett az épített környezettel?
10
10 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Elégedettségvizsgálati kérdések 2: Mennyire elégedett a könyvtárosokkal? Mennyire elégedett a dokumentumokhoz való hozzáféréssel? Mely egyéb könyvtárakat, milyen gyakorisággal látogat? Miért? Szívesebben látogatna-e ELTE-könyvtárakat, ha …?
11
11 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Köszönjük a figyelmet! ELTE EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT 3. CSOPORT Czakó Andrea, Minőségbiztosítási Osztály Bikádi Katalin, Egyetemi Könyvtár Nemes László, BTK HÖK Rihmer Aurél, TTK Kari könyvtár Vajda Albertné, TÓK Kari könyvtár
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.