Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Integrált Igazgatási Rendszer. Elektronikus ügy indítása.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Integrált Igazgatási Rendszer. Elektronikus ügy indítása."— Előadás másolata:

1 Integrált Igazgatási Rendszer

2 Elektronikus ügy indítása

3 Elektronikus beadvány + csatolt dokumentum csatolt dokumentum

4 Automatikus válaszlevél az Ügyfélnek a beadvány fogadásáról, és az érkeztetési számról Ügyfél

5 Ügyiratkezelés Érkeztetés (elektronikusan) Iktatás Ügyiratátadás Ügyiratátvétel Intézkedés Ügyirat kosárba tétele Ügyiratátvétel Irattározás

6 Értelmezhetőség vizsgálata Dokumentum Tár

7 A bejövő és kimenő dokumentumokat időrendben láthatjuk

8 Dokumentumtárban lévő dokumentum

9 dokumentum

10 dokumentum

11 Alapadatok kitöltése Mentéskor automatikus érkeztetés történik

12 Érkeztetés

13 Lista készíthető az elektronikusan érkezett adatokról

14 Iktatás előtt is jelöli, (zöld jel) hogy elektronikus adat Jelzés: elektronikusan érkezett, de még nem iktatott db Iktatás

15 Iktatás mentése után Jelzi, hogy Elektronikus alszám

16 Automatikus értesítőlevél küldése az iktatásról DokumentumTár

17 Értesít i az Ügyfelet, ha megtörtént az iktatás E szignó (aláírt dokumentum)

18 Jelzi az elektronikus dokumentumot A dokumentumtár Átadáskor is megtekinthető

19 Átadókönyv Jelzi az akta típusát (vegyes, elektronikus, papír alapú)

20 Jelzi az elektronikus dokumentumot A dokumentumtár Átvételkor is megtekinthető

21 Elektronikus alszám

22 Intézkedés közben a Dokumentumtár megtekinthető

23 Kosárba tételkor is mutatja, ha elektronikus

24 Megtörtént az irattározás

25

26 Megadhatóparaméterek

27 Leválogatott Meta adatok lekérdezése

28 Vakbarátprogramok

29 Szakrendszerek Peres ügyek kezelése Egyéni vállalkozók nyilvántartása Szociális ügyek kezelése Fizető, vendéglátóhelyek kezelése Működési engedélyek kezelése Telephely engedélyek kezelése Közterület foglalási engedélyek kezelése Építéshatósági ügyek kezelése Szabálysértési ügyek kezelése

30 Egyénivállalkozók

31 Szociálisügyek

32 Fizető vendég nyilvántartás

33 Működésiengedélyek

34 Telepengedélyek

35 Épításhatóságimodul

36 Szabálysértésimodul

37 Egyéb lehetőségek Kimenő iratok kezelése Címke, Boríték, Térti Egyéb programok História és napló adatok lekérdezése

38 Selejtezés

39 Kimenő iratok iratok

40 Címkekészítés

41 Minden mozzanat naplózásra kerül

42 Minden módosítást archivál a rendszer

43 Lekérdezési feltételeket Naplózza a rendszer

44 Jogosultságkezelés Program Sáv Ügytípus

45 Jogosultságiprogramok

46 Sáv szintű jogosultság

47 Ügytípus szintű jogosultság

48 Program szintű jogosultság

49 ListákStatisztikák

50 Iratmozgások

51 Ügyiratmozgások

52 Ügyiratkezeléstörzsdatai


Letölteni ppt "Integrált Igazgatási Rendszer. Elektronikus ügy indítása."

Hasonló előadás


Google Hirdetések