Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEnikő Vassné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A Régens szoftver bővítése és a Transics flottamenedzsment rendszer bevezetése a BI-KA LOGISZTIKA Kft.-nél Szolnok,
2
Gondolatmenet Informatikai fejlesztések fontossága
Régens rendszer bővítése Transics rendszer bevezetése
3
I. Informatikai fejlesztések fontossága
„Hol van a kamion?” DOT és egyéb KPI-ok Felmérés eredménye Válasz a válság kihívásaira Innováció Piacszerzés Hatékonyságnövelés Rendszerek integrációja
4
II. Régens rendszer fejlesztése
Régens rendszer tavalyi bevezetése (Track, Book) A rendszer folyamatos testreszabása A rendszer fejlesztése (árajánlatok .pdf formátumban küldése) Régens eDocCabinet dokumentumkezelő rendszer bevezetése További infokommunikációs fejlesztések: - új honlap kialakítása - faxszerver bevezetése - HW eszközök minőségi cseréje
5
III. Transics rendszer bevezetése
A rendszer használatának előnyei a megbízók számára: Megbízható, valós idejű információk nyújtása a kamion/áru helyzetéről, illetve a gépkocsivezető munkaidejéről és aktuális tevékenységéről Kiszámítható beszerzés és gyártástervezés, -ütemezés Elvárt készletezési és beszállítási modelleknek való megfelelés (JIT) Prompt szállítási igényekre való gyorsabb reagálás
6
III. Transics rendszer bevezetése
A rendszer használatának előnyei a diszpécser és az üzembentartó számára: A kamionok valós idejű nyomon követése, helyzetmeghatározása A gépkocsivezetők vezetési és pihenő idejének, illetve tevékenységének valós idejű figyelése, nyílvántartása A fogyasztás folyamatos kontrolja, nyílvántartása További műszaki paraméterek folyamatos figyelése A gépkocsivezetők és a diszpécserek közötti pontos, archiválható kommunikáció Váratlan helyzetekre történő gyors reagálás riasztások által Tachograf kiértékelő funkció Kontrolling jellegű adatok biztosítása az üzembentartó számára
7
III. Transics rendszer bevezetése
A rendszer használatának előnyei a gépkocsivezetők számára: Felhasználóbarát A fedélzeti egység navigációként is funkcionál A fedélzeti egység kommunikációs eszközként is funkcionál (diszpécserrel, fuvarszervezővel történő kommunikáció) A vezetési és pihenő idők folyamatos figyelése, nyílvántartása Fogyasztási és műszaki adatok biztosítása Elektronikus menetlevél funkció
8
III. Transics rendszer bevezetése
A rendszer használatának előnyei a fuvarszervezők számára: Megbízható, valós idejű információk nyújtása az áru helyzetéről, illetve a gépkocsivezető munkaidejéről és aktuális tevékenységéről Üresfutások mennyiségének csökkenése Optimálisabb fuvarszervezés A gépkocsivezetők és a fuvarszervezők közötti pontos, archiválható kommunikáció Különleges beállítási lehetőségek (Google Earth kapcsolat, GeoFencing)
9
BI-KA LOGISZTIKA Kft. Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Gál István
Kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser BI-KA LOGISZTIKA Kft.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.