Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004."— Előadás másolata:

1 1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004. február 26-27. Skultéty László:

2 2 Tartalom: Egészségügyi hírek a médiában – rövid helyzetkép Rádióműsorterv az egészség-gazdaságról –tematikus műsorok –monitoringok –aktualitások Csatorna: a Gazdasági Rádió

3 3 Egészségügyi hírek a médiában (2003)  Kórházak fizetésképtelensége  Privatizáció, kórháztörvény  Gyógyszerkassza „borulása”  Gyógyszerkiskereskedelem liberalizációja  Köldökzsinórvér diagnosztika  Táppénzkassza „váratlan” összege  Védőoltás-megtagadás  Műhibák  Hálapénz

4 4 A GKI Egészségügy-kutató Intézet küldetése az egészségügy szereplőinek támogatása az optimális döntések érdekében. Ennek érdekében: rendszeresen felméri és elemzi az egészségügy gazdasági vetületét, a szereplők várakozásait, helyzetét Rövidtávú elemzés és prognózis az egészség-gazdaságról (negyedévente) Magánvállalkozások az egészségügyben – (konjunktúra- felmérés negyedévente) Önkormányzatok: az egészségügy fenntartói (felmérés félévente) tájékoztatja a döntéshozókat és a közvéleményt egyedi döntéstámogató elemzéseket végez

5 5 Kommunikációnk új formája a szélesebb közvélemény közvetlen tájékoztatása az egészségügy gazdasági kérdéseiről. Rádióműsor sorozat az EGÉSZSÉG-GAZDASÁGRÓL Tematikus műsorok információkkal és szakértők vitájával Monitoring jellegű rendszeres rövid hírműsorok Szezonális hírek, aktualitások

6 6 Tematikus műsorok - elméleti keret - nemzetközi tapasztalatok - szakértők stúdióvitájával Egészséggazdaság – egészség és gazdagság Egészségügyi kiadások - a feneketlen zsák Egészségügyi rendszerek és társadalombiztosítás Európában Magánkiadás, biztosítás, egészségpénztár, társadalombiztosítás Piac és verseny az egészségügyben Innováció, technológiák, ár-és költségrobbanás Irányított betegellátás = lopakodó reform? Betegjogok, biztonság

7 7 Egészség-gazdaság: egészség és gazdaság az egészség gazdasági jelentősége az egészségi állapot és az egészségügyi kiadások összefüggése a gazdasági rendszer ágazatai és az egészségügy szűkösség az egészségügyben studióbeszélgetés: egészségügyi közgazdászok

8 8 Egészségügyi kiadások - a feneketlen zsák bevételek és kiadások az egészségügyben Járulékok, adóforintok, magánkiadások költségvetés és egészségügyi büdzsé stúdióbeszélgetés: PM, ESZCSM, közgazdászok

9 9 Egészségügyi rendszerek és társadalombiztosítás Európában  egészségügyi ellátórendszerek Európában  Tulajdonviszonyok  piaci szereplők és társadalombiztosítás  stúdióbeszélgetés: OEP, MABISZ, szakértő

10 10 Magánkiadás, biztosítás, egészségpénztár, társadalombiztosítás  esélyegyenlőség, kockázat, egészségügyi ellátás  az egyes feladatok különválása és összefüggése  egészségügyi előtakarékossági számla, magánfinanszírozók  stúdióbeszélgetés: Betegjogi Közalapítvány, Esélyegyenlőségi Kormányhivatal, ESZCSM, egészségpénztár, szakértő

11 11 Monitoringok - rendszeres ismétlődés - rövid hírek kommentárral  Járulékbevételek alakulása  Gyógyszerforgalom alakulása  Gyógyszerkassza alakulása  Táppénzes esetek, kiadások  Rehabilitáció  Egészségpénztárak tagjai, tagdíjbevételei  Szolgáltatók teljesítménye, bevétele  Kórházak pénzügyi helyzete, adóssága  Járóbeteg szakellátás teljesítménye, bevétele  Jogszabályváltozások, hatásuk  Rokkantság, rokkantosítás  Jelentős betegségcsoportok előfordulása  Jelentős betegségcsoportok költségei  Minőség az egészségügyben  Az egészségügy kapacitásai

12 12 Partnerünk a Gazdasági Rádió. Köszönöm figyelmüket.


Letölteni ppt "1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004."

Hasonló előadás


Google Hirdetések