Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEnikő Ráczné Megváltozta több, mint 10 éve
1
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a 189+925 - 193+216 km szelvények között
Lakossági fórum 2010. március 11.
2
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - NIF Zrt. (korábban Nemzeti Autópálya Rt.) az útügyi adminisztráció átszervezése során, többletfeladatok - közúti és vasúti beruházások - miatt február 19-ével került ezen a néven bejegyzésre a Cégbíróságnál. A NIF Zrt. 100%-ban a Magyar Állam tulajdona, a tulajdonosi jogok gyakorlója a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium. Állami tulajdonú fejlesztő társaságként - elsősorban társadalmi igényeket kiszolgálva - gazdasági és közlekedési szakmai programokat valósítunk meg. Beruházói - gyorsforgalmi utak, közutak, vasútfejlesztés - feladatainkat költséghatékonyan végezzük, megteremtve mindenki számára az európai színvonalú közlekedés lehetőségét.
3
Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság Meggyőződésünk, hogy a lakosság alapos tájékoztatása elsődleges feladatunk, hogy beruházásaink támogatásukkal, életkörülményeik minimális zavarása mellett, akadálytalanul megvalósulhassanak. Célunk, hogy az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályi követelményeknek, valamint a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket, kivívva ezzel partnereink elismerését és elégedettségét. Arra törekszünk, hogy munkatársaink szakmai felkészültségére és tapasztalatára - magas színvonalú projekt menedzsment kompetenciák - támaszkodva, valamint modern szervezet kialakításával és folyamatos fejlesztésével feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük.
4
Műszaki tartalom A városi elkerülő szakasz a km szelvényétől indul, a Csónakázó-tó bejáratánál körforgalmú csomópont építésével. Az új nyomvonalú elkerülő főút a vasúti fővonalat keresztezve, azzal párhuzamosan továbbhaladva, a 7. sz. főút csomópontjáig tart ( km sz.). A Nagykanizsa - Sánc településrész elkerülő új nyomvonalon a 61. számú főúton 2x1 forgalmi sávval 3291 méter hosszban épül. A beruházás során elkészül: 2x1 sávos új nyomvonalú elkerülő főút 3 291 méter Nagykanizsa bekötőút 2x1 sávos bekötőút 425 méter Sánc, Kaposvári út 2x1 sávos bekötőút 70 méter 2 db csomópont (ebből 1db körforgalom) a Budapest - Murakeresztúr vasútvonal külön-szintű keresztezésére 52,0 m nyílású vasúti felüljáró készül burkolatszélesség: 7,5 méter
5
Áttekintő térkép
6
-190+061 km. sz. körforgalmú csomópont építése
7
-190+259 km. sz. bakónaki-patak keresztezés
8
-190+430 Budapest- Murakeresztúr vasútvonal különszintű keresztezése
9
190+644 km sz. Csónakázótóhoz vezető út T/200 TR/17 TUBOSIDER
10
-190+846 km sz. Nagykanizsa bekötőút
11
- régi 61. számú főút és a sánci bekötőút keresztezése
12
-192+249 földút átvezetés – párhuzamos szerviz úttal
13
-7. sz. főúti körforgalom
14
Időtartam Az építés kezdete: 2008. augusztus 3.
Az építés tervezett befejezése: 2010. november 30. harmadik negyedév Forgalomba helyezés tervezett időpontja: 2010. harmadik negyedév
15
Csatlakozó projektek I.
74. sz. Nagykanizsa-Palin elkerülő út (tervezett befejezési határidő )
16
Csatlakozó projektek II.
Nagykanizsa DK-i elkerülő (távlati j. ök. út) – tervezett beruházás
17
Kivitelezés és finanszírozás
A Projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. Kivitelező: ENV 61 Konzorcium Konzorcium vezető tagja: Euroaszfalt Építő és Szolgáltató Kft. Konzorcium tagja: Nemzetközi Vegyépszer Zrt. A kivitelezés szerződéses összege: 1 568 ,- Ft + Áfa A szerződés aláírásának dátuma: augusztus 3. EU támogatás: 85% Hazai támogatás: 15%
18
KÖSZÖNJÜK MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET!
Kapcsolattartás: Knausz Péter projektvezető
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.