Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKornélia Fazekasné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A CONNECT és az Autópálya TOMASCHEK Tamás forgalomtechnikai mérnök CONNECT projekt II. fázis – GKM, 2007.05.17.
2
Az ÁAK részvételének indokai 1. forgalomirányító központok VJT beruházás, vezérlőprogram üzemi hírközlő optikai kábel off-line forgalomszámlálók és segélykérők Torzó projektek:
3
Az ÁAK részvételének indokai 2. keretterv hiánya nemzetközi együttműködés együttműködés a fővárossal Egyéb indokok:
4
Az I. fázis (2005-2006) autópályás vonatkozású projektjei A budapesti forgalomirányító központ és az ÁAK forgalomirányító központja közötti együttműködés Forgalmi menedzsment rendszerek Az M0 központ fejlesztési koncepciója, migrációs út Monitoring terv az M7 autópálya térségére Az M0 forgalomirányító fejlesztése, real time adatgyűjtés Az első fázis 5 projektje:
5
CONNECT II. fázis (2006-2007) Folytatódó projektek: A budapesti forgalomirányító központ és az ÁAK forgalomirányító központjának összekapcsolása Forgalmi menedzsment rendszerek → határon átnyúló forgalmi menedzsment Az M0 központ fejlesztési koncepciója, migrációs út → ÁAK forgalomirányító központ Monitoring terv az M7 autópálya térségére → Monitoring Pilot előkészítése, megvalósítása
6
Integrált forgalomszabályozó pilot rendszer (M7) Minden beérkező információ egyidejű kiértékelése Döntéstámogató algoritmus VJT üzenet ajánlás az operátornak A II. fázis eredményei (1.)
7
Új táblák telepítése kiemelt fontosságú helyeken (Torlódásveszélyes helyek, leterelési lehetőségek, rosszabb balaeseti mutatójú helyek közelében) Szines mátrix VJT-k két oldalt Monokróm szöveges kijelző középen A II. fázis eredményei (2.) Az Információs VJT hálózat bővítése
8
Portálok elhelyezkedése (2007) MAESTRO 2006 2007 A II. fázis eredményei (3.)
9
Utazás előtti Információk - webkamerák A II. fázis eredményei (4.)
10
Monitoring eszközök és kommunikáció Új forgalomfigyelő kamerák On-line hurokdetektorok Sebességmérők Optikai gerinchálózat meghosszabbítása DATEX 2 alapú pilot az ÁAK és a Budapesti központ között A II. fázis eredményei (5.)
11
A felügyelt szakaszok bővítése az M1-en az ASFiNAG-gal közös együttműködéshez Vonali szabályozás bevezetése a Budapest- környéki autópálya szakaszokon (M1-M7-M0 háromszög) ÁAK forgalomirányító és forgalmi információs központ kiépítése A III. fázis legfontosabb céljai
12
Köszönöm a figyelmet! tomaschek.tamas@autopalya.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.