Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Egyablakos ügyintézés és integrált ügyfélszolgálatok működése Siebel alapokon - A családtámogatási ellátások folyósításának korszerűsítése Fónai Tibor,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Egyablakos ügyintézés és integrált ügyfélszolgálatok működése Siebel alapokon - A családtámogatási ellátások folyósításának korszerűsítése Fónai Tibor,"— Előadás másolata:

1 Egyablakos ügyintézés és integrált ügyfélszolgálatok működése Siebel alapokon - A családtámogatási ellátások folyósításának korszerűsítése Fónai Tibor, informatikai igazgató, Magyar Államkincstár Vass Donát, üzletágvezető, Oracle Hungary Kft.

2 Az TÉBA végrehajtásában közreműködő szervezetek
Köszönetnyilvánítás Az TÉBA végrehajtásában közreműködő szervezetek Magyar Államkincstár IQSYS Zrt. PMISZK TÉBA: Támogatási Életút Bázis Adatok – a projekt eredetileg ezen a néven indult. 2 2

3 A jövő generációiért dolgozunk.
A TÉBA projekt fő célja A családtámogatási és normatív ellátások folyósítását hatékonyan támogató, országos kiterjedésű interaktív rendszer megvalósítása. A ‘szolgáltató állam’ szemléletének erősítése, az ügyfelek, tehát a támogatásokban érintett állampolgárok elégedettségének növelése. A jövő generációiért dolgozunk. 3 3

4 A családtámogatások finanszírozásának folyamata
Tagállami hatóságok Automatizált igényelbírálás Határozatok Végzések Utalási állományok Jogosulti adatbázis Szociális nyilvántartás Adatszolgáltatás Jogosító (gyermek) adatbázis Fiatalok életkezdési támogatása (baba) Csp-Gyes-Gyet Anyasági támogatás Fogyatékossági tám. EU-s ügyek Ügyfél KEK KH OEP Ügyfélszolgálati támogatás APEH ORSZI 4 4

5 Informatikai kihívások a TÉBA projektben
Integráltság gyermek – szülő gyermek - intézmény Kapcsolatrendszer OEP, KEK KH, OH, APEH, Bankok, 81 jogszabálynak való megfelelés Felhasználóbarát ügyfélkapu iskola Szolgáltató, munkaeszköz főhatóság részére intézmény részére 5 5

6 Informatikai kihívások a TÉBA projektben
6 6

7 A TÉBA jelentősége normatív szempontból
A támogatást igénybe vevők köre Önkormányzatok Kistérségi társulások Egyházi és nem állami, nem önkormányzati szociális és közoktatási intézmény- fenntartók = humán szolgáltatók 7 7

8 A TÉBA jelentősége normatív szempontból
Jogosítóhoz köthető normatív hozzájárulások, támogatások a hatályos költségvetési törvény alapján: Szociális terület - 19 féle fő támogatási jogcím Oktatási terület - 22 féle fő támogatási jogcím Mindkét terület vonatkozásában a fő támogatási jogcímeken belül több további alcím létezik. 8 8

9 A TÉBA jelentősége a CST szempontjából
Regionális (megyei) illetékességi szabályok helyett országos illetékesség. Kincstári feladatkörbe tartozó valamennyi szociális ellátás egységes szemléleű feldolgozása az iktatástól a döntéshozatalig. KET. igényeinek, elvárásainak való hatékonyabb megfelelés. Ügyfeleket érinő kevesebb adatkérés, ellátásokhoz könnyebb hozzáférés, ügyféli hozzáférési lehetőségek. Szociális kifizetések kontrollja. Jogszerőség havi ellenőrzése. Másodlagos funkciók kezelése. Továbbfejlesztési lehetőség. 9 9

10 Megoldás

11 Oracle Policy Automation – interaktív szabálykezelés
A szakmai felhasználók hozhatják létre a tartalmat Egyedülálló eszközök a szabálykövetésre és hatásvizsgálatra Gyors és nagyteljesítményű eszközök

12 Pontosabb, gyorsabb, átláthatóbb működés
Gyors és pontos, garantált eredményű projektek Egységes szabályrendszer az egész szervezetre vonatkozóan Egyszer megírandó, újra felhasználható tudás Technológiától független és olcsóbb üzemeltetés A magyar nyelv szabályai szerint Publikus weboldalak Szakértői rendszerek Döntéshozatali eszközök Jogosultság- ellenőrzés Díjkalkulátorok Jóváhagyási szabályok Szabálymotor

13 Oracle Siebel ügymenetkezelés: gyorsabban és egyszerűbben

14 Miért Oracle Siebel? Ügyintézés teljes folyamatára
Beépített/módosítható automatizált munkafolyamatvezérlő Terheléstervezés és feladatkiszignálás területi szervezeti Előre/felhasználó által definiált Ügymenetek Űrlapok Kitöltési szabályok Értékkészlet Vezetői információs rendszer Beépített analitikai eszközök Jelentéskészítő Könyvtárból Egyéni Felhasználói adatszótárak Űrlapkitöltő-ellenőrző folyamatok Beépített integrációs eszközök Automatikus, online és egyedi adatbetöltés XML MS Excel Egyéb források Szabványos naptárfunkciók Határidőkezelés Riasztásfigyelés Prioritás Törzsadatkezelés Teljeskörű ügymenet audit Egységes ügyféladatbázis Pénzügyi rendszerek integrációja Valós idejű, azonnali információszolgáltatás Ügyintézők elérhetősége Telefon, sms Web Fax Egységes ügymenet indítás Egységes, testreszabható önkiszolgáló felület Jogosultság szerinti munkafelület és hozzáférés Külső és belső ügyfeleknek

15 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Egyablakos ügyintézés és integrált ügyfélszolgálatok működése Siebel alapokon - A családtámogatási ellátások folyósításának korszerűsítése Fónai Tibor,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések