Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Informatika a Társadalomért Konferencia Informatika a társadalom tudásáért, avagy az informatika szerepe az oktatásban és a kultúrában Ilosvai Péter IT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Informatika a Társadalomért Konferencia Informatika a társadalom tudásáért, avagy az informatika szerepe az oktatásban és a kultúrában Ilosvai Péter IT."— Előadás másolata:

1 Informatika a Társadalomért Konferencia Informatika a társadalom tudásáért, avagy az informatika szerepe az oktatásban és a kultúrában Ilosvai Péter IT – Services Hungary Kft

2 IT Services Hungary

3 DTAG International 100% 59,21% 100% Hungary 2006 IT Services Hungary. Tulajdonosi struktúra.

4 2300 1850 1500 910 405 286 251 185 182 Létszámnövekedés.

5 Helyszíni támogatás – Országszerte Sopron Győr Budapest Miskolc Debrecen Székesfehérvár Nagykanizsa Pécs Szolnok Szeged Kiskőrös Kecskemét

6 Magyarország legjobb és legnagyobb munkaadója leszünk, aki minőségi informatikai és kommunikációs technológiai szolgáltatásokat nyújt helyi és nemzetközi viszonylatban. ITSH VISION Jövőképünk és küldetésünk Az ICT teljes választéka kiváló minőségben és versenyképes árakon – ez a mi szenvedélyünk! ITSH MISSION

7 Desktop Services & Solutions (DSS) Computing Services & Solutions(CSS) Telecommunicatio n System and Service (TSS) Minden a számítógépről és a felhasználójáról Szerverek, platformok, alkalmazások Hálózatok, VOIP, Telekommunikáció Portfóliónk

8 ICT ( Információs és kommunikációs technológia ) Üzemeltetés DSS Üzemeltetés ( Személyi számítógép felhasználók támogatása) CSS Nearshore & Lokális Üzemeltetés – adatközpontok működtetése iSD Nearshore Üzemeltetés – Service Desk ( Helpdesk ) szolgáltatások DSS Lokális Üzemeltetés – helyszíni felhasználó támogatás CES Nearshore Üzemeltetés – Központilag managelhető tömegesen használt alkalmazások támogatása ( pl. levelezőrendszerek)

9 Portfóliónk Rendszerintegráció – szoftverfejlesztés és üzemeltetés SDM Nearshore Üzemeltetés – Ügyfélmanagement PM Nearshore Üzemeltetés – Project Management Üzleti Folyamatoutsourcing Nearshore Üzemeltetés – üzleti folyamatok kialakítása fejlesztése OE ALM Nearshore Üzemeltetés – „Operational Excellence” – Eszközök, folyamatok fejlesztése, minőségbiztosítás TSS Nearshore Üzemeltetés – Telekomunikációs hálózatok üzemeltetése

10 DSS Nearshore DSS Local CSS Local & Nearshore TSS Nearshore SI PoP Portfóliónk  Password reset  Incident mgmt - Catch&Dispatch - Qualified C&D - First Fix - Business Application support  Remote services  Incident ownership  Comm. mgmt  Monitoring  CES  EDI  Field services - User Desktop SW - User Desktop HW - IMAC  VIP services  Home user supp.  Asset mgmt - Config&Lic. Mgmt - Warehousing, logistics and HW disp.  Enduser equipment refreshment proj.  Applications op. SAP Modul/Basis/Billin g  Database op. DB mgmt/Middleware op  System mgmt OSmgmt / COE / Network / DC / Backup  Local Control Cntr.  Infrastructure dev.  Security op. Antispam/Antivir/IDS /IPS/Desktop sec/ Security info mgmt  WAN Support  LAN Support  VoIP – Alcatel, Cisco  Security  Provisioning TS IP and VoiP products  MPLS platform op.  Reporting services  Change mgmt with IWS, TCM, TALIS  Hotline function  Application dev.  Testing  Appl. Lifecycle mgtm  Project mgmt  Prod. mgmt  Business consult.  Stuffing  Professional Dev. Billing sys / Datatransfer/ System integration /Network config  Special Areas Fixed Network Billing / Mobile Billing / CRM

11 Ügyfeleink

12 Telephelyeink: Budapest&Debrecen Tudáspark Debrecen Infopark Budapest

13 IT Services Hungary Együttműködés a Debreceni Egyetemmel

14 Egyetemi Kapcsolatok. Országos Tudásbázis.  Szoros, jól működő kapcsolatok  Kiemelt egyetemek és főiskolák:  BME, BMF, ELTE ITK, NyF, DE, SZE, Oradea  Együttműködési területek:  Kooperatív tréningek  Szakmai tréningek, kurzusok  Nyári egyetemek  Teljes munkaidős munkák  Diplomaírásban való támogatás  Új, szakspecifikus tanszék indítása

15 Debreceni Egyetem - ITSH I. Saját munkavállalóink képzése IT Academy (Train IT) Célcsoport: ITSH munkavállalók, kezdők és haladók 2008-2010: 780 kolléga képzése 30 egyetemi oktató közreműködésével Idegennyelvi képzés: Angol, német, holland, francia nyelveken Train IT Ügyfélspecifikus képzés Do IT  1-3 hónapos IT alapképzés a DE oktatói által  Saját szakembereink által tartott képzések Képzés Produktív Munkavállaló  az egyetem által tartott IT képzések informatikusaink részére

16 II. Részvételünk az egyetemi képzésben a.) Nyelvtudással rendelkezők Informatikai képzése Germanisztika specializáció (IT+ német nyelv) 1,5 év, 25 hallgató Hálózati ismeretek (IT+ német nyelv) 2 éves képzés, 25 hallgató Operációs rendszerek (IT+angol nyelv) 2 év, 25 hallgató b.) 2011. februártól: Informatikus hallgatók képzése Infokommunikációs rendszerek üzemeltetése tanszék az IT Karon 1 szemszter gyakorlati képzés 7 ITSH szakember bevonásával III. Infrastruktúra támogatása Lotus levelező rendszer bevezetése az IT Karon Tudományegyetemi Karokon PC labor finanszírozása Hálózati eszközök fejlesztésének támogatás Debreceni Egyetem - ITSH

17 Köszönöm a figyelmet! Kérdések?


Letölteni ppt "Informatika a Társadalomért Konferencia Informatika a társadalom tudásáért, avagy az informatika szerepe az oktatásban és a kultúrában Ilosvai Péter IT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések