Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival 2009. április 29.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival 2009. április 29."— Előadás másolata:

1 Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival 2009. április 29.

2 TARTALOMFOGYASZTÁS A WEBEN Kik fogyasztanak magyar nyelvű tartalmat a weben? Hányan vannak? Hogyan találják meg azt, ami érdekli őket?

3 ? TARTALOMFOGYASZTÁS A WEBEN Fejből ismerik a weboldalak címét Más oldalon kihelyezett linkekre kattintanak Keresőoldalakról, találati listából jutnak át

4 JELENLÉT A KERESŐKBEN 3,2 millió fő* *Forrás: gemius/Ipsos Audience, 2009. január

5 JELENLÉT A KERESŐKBEN A keresőkből érkező, aktív felhasználóknak segítsünk megtalálni … MINKET!

6

7 Jó domain. Sok értékes, bejövő link. Releváns, bőséges és eredeti tartalom. A találati listában elfoglalt hely sok mindentől függ: Logikus, keresőbarát site-felépítés. JELENLÉT A KERESŐKBEN

8 A WIKI-SZISZTÉMA A kereső „szereti”, a felhasználó „keresi” a tartalmat Magyar nyelvű tartalmak 1,27 millió felhasználó* 14. leglátogatottabb „magyar” oldal *Forrás: gemius Ipsos Audience, 2009. január De… Nonprofit, hirdetések elhelyezése nem lehetséges.

9 MÉGIS… A WIKI-SZISZTÉMA hogyan tudják a wiki népszerűségét kiaknázni a hirdetők?

10 Felhasználóbarátabb felület Szakmai moderáció Körülhatárolt (niche) tematika köré épül A WIKI-SZISZTÉMA A neo content wiki-rendszerének hozzáadott értékei:

11 MEGVALÓSULT PROJEKT

12 A LONG-TAIL HATÁS KIHASZNÁLÁSA

13 ELŐNYÖK 2-3 kulcsszó helyett a teljes póker témakör lefedésére alkalmas.

14 FORGALOM-GENERÁLÁS TARTALOMMAL Linképítés a wikin belül Linképítés hasonló tematikájú oldalakon Meglévő pédia- hálózat (mediapedia.hu, patikapedia.hu, netpedia.hu, biciklopedia.hu stb.)

15 ELŐNYÖK Kampánnyal megvásárolt figyelemSaját médium

16 4 1.A keresőből becsatornázott forgalom továbbterelése a hirdető oldalára. 2.A konkurensekre történő keresés lefölözése. 3.Hiteles, hozzáértő márka felépítése. 4.A hirdető saját weboldalának Google helyezése is folyamatosan javul. MIÉRT JÓ EZ A HIRDETŐNEK?

17 Köszönöm a figyelmet.


Letölteni ppt "Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival 2009. április 29."

Hasonló előadás


Google Hirdetések