Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

SZEMENSZEDETT VALÓSÁG? S o ó s G e r g e l y Avagy: fantáziatotalitások és marketingfelhasználásuk MARKETING A REALITÁS ÉS A KÉPZELET HATÁRÁN.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "SZEMENSZEDETT VALÓSÁG? S o ó s G e r g e l y Avagy: fantáziatotalitások és marketingfelhasználásuk MARKETING A REALITÁS ÉS A KÉPZELET HATÁRÁN."— Előadás másolata:

1

2 SZEMENSZEDETT VALÓSÁG? S o ó s G e r g e l y Avagy: fantáziatotalitások és marketingfelhasználásuk MARKETING A REALITÁS ÉS A KÉPZELET HATÁRÁN

3

4

5 2010 nem a racionalizmus kora

6 2012 A Titok (The Secret) „bevonzás” elmélete szellemtudomány Second Life jóga Mátrix káoszelmélet spiritualizmus virtuális világ mágia pránanadi reiki Feldmár multiverzum

7 OKOK 1 A történelemben természetes váltakozás a gondolkozásmódban képzelet és valóság között: miszticizmus vs. felvilágosodás, romantika vs. realizmus stb.

8 OKOK 2 Bizonytalanság, elfordulás a valóságtól: Globalizmus: túl sok és feldolgozhatatlan, ezért frusztráló információ. Világválság: szorongás „Keleti-blokk” országaiban először szembefordulás a dialektikus materializmussal, majd csalódás a kapitalizmusban

9 OKOK 3 Technológiai fejlődés Digitális forradalom Virtuális terek létrejötte

10 SAJÁT VILÁGOK

11 „BEFORDULÁS” A májá varázsképeit még egy lepellel letakarjuk: virtuális vagy alternatív valóság. Növekvő időráfordítás + (vélt) „fizikai” valóságérzékelés (vajon hány dimenzió van a virtuális térben?...) Szemantikus web, személyre szabott web (Facebook – Open Graph API)

12 MARKETING

13 TERMÉKEK/TERMÉKFEJLESZTÉS TERÉN Fantáziatotalitások: Számítógépes videójátékok Second Life és egyéb virtuális világok Filmek/könyvek (Avatár, Titok stb.) Szekták, alternatív egyházak tréningjei

14 MARKETING ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ TERÉN Holográfia Augmented reality (kiterjesztett valóság) Alternate Reality Game (alternatív valóság-játék) Machinimák iPad interaktív könyvek Digitális eszközök vagy (online) közösségre támaszkodó módszerek, megoldások:

15 HOLOGRÁFIA

16

17 Valóságplatformon (a való világ platformján) vizuális virtualitás

18 AUGMENTED REALITY

19

20 Valóságplatformon, de már derivatív világban (képernyőn) vizuális virtualitás

21 ALTERNATE REALITY GAME Valóságplatformon (a való világ platformján) interaktív (de nem vizuális) virtualitás

22 MACHINIMA

23

24

25 Virtuális platformon (számítógépes játékokén) vizuális virtualitás MACHINIMA

26 A PRINT JÖVŐJE (iPAD)

27

28 Digitális platformon vizuális virtualitás

29 ZÁRSZÓ „Egyelőre a weben még olyasmivel is találkozhat a kedves olvasó, ami neki nem tetszik, élvezze ki, amíg lehet.” Szélessáv.blogter.hu

30 KÖSZÖNÖM.

31


Letölteni ppt "SZEMENSZEDETT VALÓSÁG? S o ó s G e r g e l y Avagy: fantáziatotalitások és marketingfelhasználásuk MARKETING A REALITÁS ÉS A KÉPZELET HATÁRÁN."

Hasonló előadás


Google Hirdetések