Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGyörgy Mezei Megváltozta több, mint 10 éve
1
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK 1.A MENEDZSMENTRŐL ÁLTALÁBAN - KÖZÉPPONTBAN: AZ EMBER 2.A CSOPORTOK MŰKÖDÉSE 3. KOMMUNIKÁCIÓ 4.MOTIVÁCIÓ 5.VEZETÉSI STÍLUSOK 6.IDŐMENEDZSMENT - ZH 7.VEZETŐI KÉSZSÉGEK, KÉPESSÉGEK
3
VEZETÉSI STÍLUSOK A VEZETŐ MILYEN MÓDON ÉRI EL A SZERVEZETI CÉLOK ÉRVÉNYESÜLÉSÉT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK a vezető személyisége a vezető személyisége a csoport tagjainak személyisége, egyedi célok a csoport tagjainak személyisége, egyedi célok szervezeti célok szervezeti célok külső környezeti tényezők külső környezeti tényezők VEZETŐI ESZKÖZÖK A CÉLOK ELÉRÉSÉHEZ VEZETŐI ESZKÖZÖK A CÉLOK ELÉRÉSÉHEZ UTASÍTÁS JOGA (DELEGÁLT HATALMÁNÁL FOGVA) UTASÍTÁS JOGA (DELEGÁLT HATALMÁNÁL FOGVA) JUTALMAZÁS/ BÜNTETÉS JOGA JUTALMAZÁS/ BÜNTETÉS JOGA MOTIVÁCIÓ ESZKÖZEI MOTIVÁCIÓ ESZKÖZEI
4
VEZETÉSI STÍLUSOK CSOPORTOSÍTÁS A VEZETŐI MGATARTÁS ALAPJÁN DÖNTÉSKÖZPONTÚ AUTOKRATIKUS AUTOKRATIKUS fegyelmező, egyeduralkodó minden lényeges kérdésben maga határoz DEMOKRATIKUS DEMOKRATIKUS erősíti a csoport részvételét a döntési folyamatban LASSIEZ FAIRE/ RÁHAGYÓ LASSIEZ FAIRE/ RÁHAGYÓ tanácsadó, „passzív” vezetés SZEMÉLYISÉGKÖZPONTÚ Blake-Moulton féle vezetési rács termelésorientáció beosztottakra irányuló figyelem 1 5 9 1 5 9 erőtlen vezető teljesítményorientált emberközpontú középutas csapatépítő
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.