Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hajdú Éva Budapest Esély Nonprofit Kft Munkaerő-piaci szolgáltatások nyújtása. 2009.November 27.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hajdú Éva Budapest Esély Nonprofit Kft Munkaerő-piaci szolgáltatások nyújtása. 2009.November 27."— Előadás másolata:

1 Hajdú Éva Budapest Esély Nonprofit Kft Munkaerő-piaci szolgáltatások nyújtása. 2009.November 27.

2 Közfoglalkoztatás szervezése:  II., VIII., XIV., XXI. Kerületben  Hajléktalan regisztrált álláskeresők foglalkoztatása  Jelentős a fluktuáció  550-600 fő /hó  5 szociális munkás segít a mentorálásban  1 éves munkaszerződéssel

3 TÁMOP 1.1.2 program  2008. április- 2009. október 31.  Négy Kirendeltség ügyfelei  Baross u., Haller u., Vívó u., Katona J. u.  Célcsoport:alacsony iskolai végzettség, fiatalok, 50 év felttiek, GYES-GYEdről visszatérők, elavult szakképzettség  Összesen 310 fő:elhelyezkedett:90 fő, képzésben vett részt:170 fő  Egyéni és csoportos tanácsadások  Megvalósult: átlagosan két tanácsadás, két csoportos álláskeresési technikák tréning

4 MPA Dec. Fa keretből nyújtott munkaerő-piaci szolgáltatások  Három Kirendeltség ügyfelei  Baross u., Haller u., Bajáki F. u. Kirendeltség  2009. április - 2010. március 31  Összesen: 693 fő egyéni / 3 tanácsadás  Egyéni tanácsadás: munka-állás-rehabilitációs pszichológiai tanácsadás  Eredmények:képzés 5 fő, 63 fő elhelyezkedett

5 Az ügyfél útja:  Kirendeltség választja ki az ügyfelet  Közvetítő lappal érkezik hozzánk, előre egyeztetett időpontban  1. tanácsadás: adatlap kitöltése, szükséglet felmérés, képességek felmérése, állás vagy képzés?  2. tanácsadás: álláskeresési technikák elsajátítása, önéletrajz írás, képzési kérelem megírása, munkaerő-piaci helyzet átbeszélése, „házi feladat.”  3. tanácsadás: próba interjú, tényleges álláskeresés segítséggel vagy önállóan.

6 Problémák:  A kirendeltségek általában azokat az ügyfeleket közvetítik, akikkel nem tudnak mit kezdeni  Az ügyfelek komplex társadalmi problémákkal küzdenek, sok esetben nem az álláskereséssel kell kezdeni a tanácsadást  A finanszírozott 3 tanácsadás nagyon kevés  Átlagosan egy ügyfél 4 tanácsadói órát és 9 egyéni álláskeresési órát vesz igénybe  Fontos a szupervizíó, estmegbeszélés, nem finanszírozza a projekt

7 Reintegráció segítése: Mentori rendszer, patrónus rendszer (5 kirendeltségben 10 tanácsadó) Munkáltatói kapcsolattartó Munka-álláskereséi tréningek Állásfeltárás minden nap, két önkéntessel Kísérleti jelleggel: álláskeresési technikák tréning, a közfoglalkoztatásból kikerült ügyfeleknek

8 Eredmények

9 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Hajdú Éva Tel: 06-1/216-0809 E-mail: hajdu@pestesely.hu www.pestesely.hu


Letölteni ppt "Hajdú Éva Budapest Esély Nonprofit Kft Munkaerő-piaci szolgáltatások nyújtása. 2009.November 27."

Hasonló előadás


Google Hirdetések