Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZsuzsanna Balogné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Statisztikai adatok 2005/2006 félév
2
Az iskola létszámának alakulása Az iskola létszámának alakulása Hiányzási statisztika Hiányzási statisztika Osztályátlagok – iskolaátlag (3,77) Osztályátlagok – iskolaátlag (3,77) A tavalyi adatokhoz képest javulás érzékelhető A tavalyi adatokhoz képest javulás érzékelhető A kitűnők és jelesek száma jelentősen nőtt A kitűnők és jelesek száma jelentősen nőtt 2/3-ára csökkent a bukottak száma 2/3-ára csökkent a bukottak száma Osztály Lét- szám év közben Hiány- zás Osz- tály-kitűnőjelesbukott változásátlag t. száma 7.C30016,344,11 11 8.C29026,23,67115 9.A32026,453,84 2 9.B29022,23,93 12 9.C25035,173,78 14 10.A31133,773,66 16 10.B30025,73,71 1 10.C19038,533,81 2 11.A34037,73,67 14 11.B30061,663,47 6 11.C22029,773,32 6 12.A30022,23,994 0 12.B24042,423,73 0 12.C1734,824,02111 összesen3820 6740 átlag 32,35 3,76 2004//05 386-230,403,723060 2003/2004382-339,283,7601354
5
Statisztikai adatok 2005/2006 első félév Osztály igazolt igazolatlan osztály-kitűnőjelesbukásokegy t.két t.több t.bukott hiányzás átlag számabukás t. száma 7.C479114,11 111 1 8.C6601003,6711103115 9.A6781423,84 22 2 9.B64403,93 1311 2 9.C84043,78 172114 10.A990333,66 194116 10.B725463,71 7 11 10.C722103,81 22 2 11.A11711113,67 172114 11.B16961543,47 751 6 11.C620333,32 151146 12.A65883,994 0 0 12.B9091093,73 0 0 12.C568244,021111 1 összesen11360785 6772247940 átlag 3,77 2004/2005 105029193,72301033120960 2003/2004 1292110373,760139728161054
6
Az osztályátlagok, a magatartás és szorgalom összehasonlítása
7
Tantárgyi átlagok
10
Elismerjük-e a jó teljesítményeket? Osztály irod. nyelvt törtangnéfralatmtfizkébio fölénratnmétáin 7.C16428 476313111216 8.C7343 45229131913 4 9.A961011 9 1815198 7 9.B941234 4311510 8 14 9.C8113735 3122751610 17 10.A82411 333139512227 11 10.B6641314 4 4162118 15 10.C1 2431 3653813612 6 11.A7135 6126 5 299104 3 11.B15794 31 4 22115 25 11.C122 11 1 10 18 2 12.A109712 1074 6 7182715 12.B 2875 2 2 23 6 12.C79754 2 3 97136 3 összes906269992732223833175760 158136224 40590
11
Változott-e a jelesek száma az évek során?
12
Változott-e a jelesek száma az évek során? Osztályirodnytörtangnémfralatimatfizkébiolfölénratesmé.tárin 2001/20028879756623163332194214412319523527 631143 2002/200395645952143135291492549162 1833448651130 2003/200410910810784173532232816183522914622363103991475 2004/2005745691771334 25201539881941552337147771343 2005/2006906269992732223833175760158136224405901294
13
Mi olvasható ki a táblázatból? Összesen 1294 jelest adtunk, az elmúlt három évben folyamatosan csökkent ez a szám. Összesen 1294 jelest adtunk, az elmúlt három évben folyamatosan csökkent ez a szám. A jelesek többsége a készségtárgyakból adódik, bár tavalyhoz képest jelentős a csökkenés. A jelesek többsége a készségtárgyakból adódik, bár tavalyhoz képest jelentős a csökkenés. Társadalomismeretből nem volt ötös. Társadalomismeretből nem volt ötös. A számok az egyes tantárgyak között nem hasonlíthatók össze a tantárgyakat tanulók számának különbsége miatt. A számok az egyes tantárgyak között nem hasonlíthatók össze a tantárgyakat tanulók számának különbsége miatt. A kötelező érettségi tárgyakat összehasonlíthatjuk. A kötelező érettségi tárgyakat összehasonlíthatjuk. Magyarból 23,5% nyelvtanból 16,2% történelemből 18,1% angolból 25,9% matematikából 9,9% jeles Magyarból 23,5% nyelvtanból 16,2% történelemből 18,1% angolból 25,9% matematikából 9,9% jeles
14
A jelesek száma a kötelező érettségi tárgyakból
15
Mi a helyzet a bukásokkal? Csak a 12. A-ban és B-ben nem volt bukás Mint láttuk 40 tanuló bukott (tavaly 60) Nagy a csökkenés a több tárgyból bukók számában Összességében kb. 30%-kal csökkent a tantárgyi bukások száma tavalyhoz képest Csak latinból, földrajzból médiából és énekből nem volt bukás
16
Osztály irodal. nyelv t. tört ango l ném et franc ia lati n ma tfiz kém ia bio l föld rinfó társ. éne krajz test n. össz es 7.C 1 1 8.C 133 1 11 10 9.A 11 2 9.B 1 2 3 9.C 13 1 2 7 10.A 1 2 5 1 9 10.B1 1 1 111 17 10.C 2 2 11.A 21 21 1 7 11.B2 1 1 2 1 1 8 11.C 13 42 3 2 15 12.A 0 12.B 0 12.C 1 1 összes3112112201369702201172
18
A bukások alakulása az elmúlt öt évben az érettségi tantárgyakból
19
Hogyan változott a jól teljesítő és a gyenge tanulók száma?
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.