Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMárta Farkasné Megváltozta több, mint 10 éve
1
PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – 2012.06.22. KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS
2
Tartalom jegyzék Magyarországi helyzetértékelés Ahogy a magyar társadalom lát minket Külföldi helyzetértékelés Melyik ismert eddig Magyarországon? I.II. Miért nincs jelen egyikben sem a környezetvédelem? Mi a megoldás? Kezdeményezés alappillérei Tagi hozzáadott érték Kérdések, válaszok
3
Magyarországi helyzet értékelés
4
Ahogy a társadalom lát minket
5
Külföldi helyzetértékelés CSR – Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás Célkitűzései: Társadalom, munkavállalók és környezet védelme Corporate Philantrophy – Vállalati Filantrópia Társadalom és környezet támogatása Environmental Social Entreprenneurship – Környezetvédelmi Társadalmi Vállalatok Környezet támogatása társadalom megsegítésére
6
Melyik ismert eddig Magyarországon? I. CSR
7
Melyik ismert eddig Magyarországon? II. Társadalmi Vállalkozások - NeSst
8
Miért nincs jelen egyikben sem a környezetvédelem? Jó, vagy rossz, hogy Magyarországon nem ismerjük (el) a környezetvédelmi ipar társadalmi felelősség vállalását? A kérdés csak az, hogy MI szeretnénk-e azok lenni, akik ezen változtatnak?
9
Mi a megoldás? Szemetesekből - Társadalomért Felelős Környezetvédelmi Vállalkozások Paradigma váltás Akcióterv 2012 Kürti Deák Dóra
10
Kezdeményezés alappillérei Egységes kommunikáció kialakítása Közösség erősítése Önálló kommunikáció hitelesség érdekében, KSZGYSZ-re, mint szakmai anyára-háttére alapozva Önálló honlap és logó létrehozása (pl: Ökoindustria, Kexport klaszter) Önálló évi egy szakmai kiadvány (e-book) készítése Éves díj kategóriák meghatározása Díjak átadási eseményének megszervezése
11
Tagi hozzáadott érték Minden KSZGYSZ tag jogosult részt venni benne, de senki nincs erre kötelezve Pénzbeli hozzájárulással nem jár, de hozzáadott érték képzéssel igen Biofilter Zrt vállalta a kezdeményezés honlapjának és a kiadvány szerkesztésének finanszírozását Akik részt vesznek, vállalják, hogy Kitöltenek egy nyilatkozatot a csatlakozási szándékukról A kezdeményezés logóját honlapjukon szerepeltetik és linkelik a kezdeményezés honlapjára Évi egy max. 2 oldalas kérdőívet kitöltenek vállalatukról, iparágukról, elért eredményeikről A megadott információi évi egy internetes szakmai kiadványban megjelenhetnek Saját PR-ba építik a kezdeményezés mondanivalóját Lehetőség szerint a kezdeményezés díjaira pályáznak és évi díjkiosztóján részt vesznek
12
Kérdések, válaszok Elhangzott anyaggal kapcsolatban kérdéseikre szívesen válaszolok Amennyiben sikerült felkeltenem érdeklődését, kérem csatlakozzon a Társadalomért Felelős Környezetvédelmi Vállalatok munkacsoportunkhoz
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.