Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Készítette: Bertalan Istvánné A többszörösen hátrányos helyzetű fiatalok szakiskolai képzésének tapasztalatai.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Készítette: Bertalan Istvánné A többszörösen hátrányos helyzetű fiatalok szakiskolai képzésének tapasztalatai."— Előadás másolata:

1 Készítette: Bertalan Istvánné A többszörösen hátrányos helyzetű fiatalok szakiskolai képzésének tapasztalatai

2 A projektmódszer előnyei:  Felkelthetjük a diákok érdeklődését, kíváncsiságát.  Ösztönözhetjük önálló felelősségvállalásra.  Önálló tanulási célok kitűzésére.  Eközben megváltozhat a tanulók tudáshoz és tanuláshoz való viszonya.  Sikereket és közös élményeket szereznek.  Önbecsülésük és önismeretük magasabb szintre léphet.

3 Projektmódszer alkalmazása a pályaorientációban Cél:  A lemorzsolódás csökkentése  Pályaorientáció, ismerkedés a szakmákkal  Projektmódszer alkalmazása  Differenciált tanulásszervezés  Csoportmunka alkalmazása  Hatékony tanulási módszerek alkalmazása A projektmódszerrel lehet-e csökkenteni:  Az iskolai kudarcokat  A tanulmányi eredménytelenséget  Személyiség- és magatartási zavarokat  Megelőzni az indokolatlan hiányzást és lemorzsolódást  Megelőzni a devianciát

4 Üzemlátogatásokra került sor:  iskolánk varró-, faipari,- vendéglátó-, mezőgazdasági tanműhelyeiben  a Thermál Hotel és Étterem  Jász –Sütőház  Eurocorn Pékség  Ínyenc Cukrászda  Erdőtelek Arborétum  Urbán-Csirkekeltető és Tésztaüzem  Rokolya Látványműhely  Vágó Pál Múzeum  Városi Könyvtár

5 Pályaorientációs óra képei

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Készítette: Bertalan Istvánné A többszörösen hátrányos helyzetű fiatalok szakiskolai képzésének tapasztalatai."

Hasonló előadás


Google Hirdetések