Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Österreich Werbung Magyarország Budapest, 2011. november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Österreich Werbung Magyarország Budapest, 2011. november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok."— Előadás másolata:

1

2 Österreich Werbung Magyarország Budapest, 2011. november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok

3 A magyar üdülővendégek száma Ausztriában Vendégéjszakák 2010-ben: 1.510.379 (+0,7 % az előző évhez Vendégérkezések 2010-ben: 442.245 (+3,7 % az előző évhez képest) A tartózkodás átlagos ideje: 3,4 nap

4 Külföldi úti célok A külföldre utazó magyar turisták legkedveltebb célpontjai az elmúlt 3 évben

5 Rövid és hosszú utazások Hosszú, legalább 5 napos utazások: Horvátország (28%) Görögország (19%) Olaszország (16%) Ausztria (12%) Rövid, 2-4 napos utazások: Ausztria (47%) Románia (20%) Szlovákia (18%) Horvátország (10%)

6 Piaci részesedés a téli üdülés terén

7 Komoly potenciál a nyári szezonban A külföldre utazók mintegy 16% érdeklődik a téli üdülés iránt – ez nagyjából 500.00 fő. A fennmaradó 84 % - kb. 2,2 millió fő – tavasszal, nyáron vagy ősszel utazik szívesen. Az elkövetkező 3 évben ausztriai utazást tervezők 60% nyáron utazna Ausztriába.

8 Versenyelőnyök Ausztria számára a táj szépsége, a közelség, könnyű megközelíthetőség, az érintetlen természet, és a látnivalók. Egy ausztriai üdülés mellett szól: Versenyelőnyök: gondozott, ápolt környezet, magas minőség, biztonság, sportos kínálat, autentikus és barátságos.

9 Köszönöm a figyelmet

10


Letölteni ppt "Österreich Werbung Magyarország Budapest, 2011. november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok."

Hasonló előadás


Google Hirdetések