Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia Lehetőségek és alternatívák Játékos Informatika.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia Lehetőségek és alternatívák Játékos Informatika."— Előadás másolata:

1 Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia Lehetőségek és alternatívák Játékos Informatika

2 Játékkal

3   Játékkal tanítsd a gyermekeket! PLATON

4 Platon Pólya Papert

5

6

7

8

9

10

11

12

13 Amivel kezdjük az informatika oktatását Robotjáték Etesd! Gyufa-Logo Logodrio ROAMER Papert szerint didaktikailag a legjobb padló-teknőc

14

15

16

17

18 LEGO-Logo 1. LEGO elemekből készült konstrukciók irányítása Logo programnyelven Pl. Imagine bővítmény 2. LEGO vagy legoszerű elemekből való építkezés algoritmusának leírása Logo nyelven

19 Logodrio LEGO-Logo 2. saját (Logoszerű) nyelv A JIO módszertani eleme

20 Változatai Építsd meg! Rajzold le! Írd meg az algoritmust: –Építmény alapján, –Rajz alapján!

21 Fejlesztett képességek Algoritmizálás Térszemlélet Programozás Rajz Manipuláció Kommunikáció Matematika

22 Előnye Képernyő helyett háromdimenziós valóság Mozgásemlékezetre is épít Térszemlélet fejlesztő Beszédkészség fejlesztő Transzfer hatás Kognitív folyamatok szuperpozíciója Matematika játékosan

23 Alapszavak - Szintaktika Rak Tovább 4 Föl 1 Ismétel jobbra

24 Győzelmi dobogó - Struktúra Rak tovább 4 Rak föl 1 tovább -2 Rak Ismétel 2[rak tovább 4] föl 1 tovább -6 Rak

25 Futó téglasor - Paraméter Ismétel :n[Rak tovább 4]

26 Lépcsők - Szimmetria Ismétel 4[Rak tovább 2 föl 1] Ismétel 4[Rak tovább -2 föl 1] Ismétel 4[Rak tovább 2 föl -1] Ismétel 4[Rak tovább -2 föl -1]


Letölteni ppt "Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia Lehetőségek és alternatívák Játékos Informatika."

Hasonló előadás


Google Hirdetések