Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZita Tóthné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Kárpát-medencei Nemzetközi Módszertani Konferencia Lehetőségek és alternatívák Játékos Informatika
2
Játékkal
3
Játékkal tanítsd a gyermekeket! PLATON
4
Platon Pólya Papert
13
Amivel kezdjük az informatika oktatását Robotjáték Etesd! Gyufa-Logo Logodrio ROAMER Papert szerint didaktikailag a legjobb padló-teknőc
18
LEGO-Logo 1. LEGO elemekből készült konstrukciók irányítása Logo programnyelven Pl. Imagine bővítmény 2. LEGO vagy legoszerű elemekből való építkezés algoritmusának leírása Logo nyelven
19
Logodrio LEGO-Logo 2. saját (Logoszerű) nyelv A JIO módszertani eleme
20
Változatai Építsd meg! Rajzold le! Írd meg az algoritmust: –Építmény alapján, –Rajz alapján!
21
Fejlesztett képességek Algoritmizálás Térszemlélet Programozás Rajz Manipuláció Kommunikáció Matematika
22
Előnye Képernyő helyett háromdimenziós valóság Mozgásemlékezetre is épít Térszemlélet fejlesztő Beszédkészség fejlesztő Transzfer hatás Kognitív folyamatok szuperpozíciója Matematika játékosan
23
Alapszavak - Szintaktika Rak Tovább 4 Föl 1 Ismétel jobbra
24
Győzelmi dobogó - Struktúra Rak tovább 4 Rak föl 1 tovább -2 Rak Ismétel 2[rak tovább 4] föl 1 tovább -6 Rak
25
Futó téglasor - Paraméter Ismétel :n[Rak tovább 4]
26
Lépcsők - Szimmetria Ismétel 4[Rak tovább 2 föl 1] Ismétel 4[Rak tovább -2 föl 1] Ismétel 4[Rak tovább 2 föl -1] Ismétel 4[Rak tovább -2 föl -1]
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.