Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Bauer András – Berács József
Bevezetés a marketingbe KOTK 1998.
2
Theodore Lewitt 1983. A marketing a mindennapok piaci problémáinak megoldását helyezi a középpontba. A marketing az értékesítési tevékenység újszerű értelmezéséből fejlődött ki.
3
Turisztikai vállalatok a piacon
Minden vállalat, mely piacra termel, tevékenységének eredményességét az alapján ítéli meg, hogy sikerült-e vevőt találnia a termékeinek.
4
Fogyasztó = látogató (kiránduló + turista)
A marketing központi eleme a FOGYASZTÓ. A marketing igyekszik a fogyasztó megértésére, eszközöket nyújt figyelmének felkeltésére és megnyerésére.
5
Marketingszakember feladata
Tudja mit és hogyan kellene ELADNI.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.