Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Bauer András – Berács József

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Bauer András – Berács József"— Előadás másolata:

1 Bauer András – Berács József
Bevezetés a marketingbe KOTK 1998.

2 Theodore Lewitt 1983. A marketing a mindennapok piaci problémáinak megoldását helyezi a középpontba. A marketing az értékesítési tevékenység újszerű értelmezéséből fejlődött ki.

3 Turisztikai vállalatok a piacon
Minden vállalat, mely piacra termel, tevékenységének eredményességét az alapján ítéli meg, hogy sikerült-e vevőt találnia a termékeinek.

4 Fogyasztó = látogató (kiránduló + turista)
A marketing központi eleme a FOGYASZTÓ. A marketing igyekszik a fogyasztó megértésére, eszközöket nyújt figyelmének felkeltésére és megnyerésére.

5 Marketingszakember feladata
Tudja mit és hogyan kellene ELADNI.


Letölteni ppt "Bauer András – Berács József"

Hasonló előadás


Google Hirdetések