Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIrma Dudásné Megváltozta több, mint 10 éve
2
Bevezetés
3
FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing
Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások tapasztalata Brand Image ORVOSLÁTOGATÁS Beteg Saját tapasztalat Konferencia Szabályozás Protokoll Internet Nyomtatott hirdetések
4
SZÁMOLJUNK MEGÉR(O)I? 1.100.000.000 HUF
HUF / LÁTOGATÁS / 100 LÁTOGATÓ / 5 LÁTOGATÁS / NAP BÉRKÖLTSÉGEK ÁTADOTT ANYAGOK MUNKAESZKÖZÖK REGISZTRÁCIÓS DÍJ KIVÁLASZTÁS TOBORZÁS
5
SZÁMOLJUNK MÁSHOGY
6
ORVOSLÁTOGATÓ MILYEN INFO ALAPJÁN VÁLASZT?
SZAKMAI RENDEZVÉNYEK, KONGRESSZUSOK KOLLÉGÁK TAPASZTALATA SZAKMAI FOLYÓIRATOK HIRDETÉSEI SZAKMAI CIKKEK SZERINT INTERNET SAJÁT TAPASZTALAT CHOOSE
7
A jelenlegi állapotot értékelik?
TÚK, VAGY TYOJÁS? A jelenlegi állapotot értékelik? Egy belső, abszolút szükségletet fejeznek ki? USA≈ 8 REP/ ORVOS HUN≈ 16 REP /ORVOS INTERNET ORVOSLÁTOGATÓ
8
! INTERNET JELENLEG E-MAIL = SPAM NEM INTERAKTÍV, SZEMÉLYTELEN
NEM UP-TO-DATE INFORMÁCIÓK NAGY A „ZAJ” ORVOSLÁTOGATÓN KERESZTÜL ISMERT, MÁR NEM RELEVÁNS IDŐIGÉNYES, AKTIVITÁST IGÉNYEL AZ ORVOSTÓL TÚL DIREKT ÜZENETEK ! ORVOSI PORTÁLOK FELKERESÉSE: 52% HETENTE 1X 12% NAPONTA 16% SOHA
9
LÁTOGATÓ JELENLEG INTERAKTÍV = LEHET UGRANI ÉS CÉLZOTTAN KÉRDEZNI
GYORS SZEMÉLYES STÍLUSHOZ IGAZODIK RÖVID IDŐKÉNYSZER = RENDELÉSI IDŐBEN FESZÜLTSÉG NEM FELKÉSZÜLT REP NEM MEGFELELŐ SZEMÉLYISÉGŰ REP
10
E-detailing
11
E-DETAILING E-DETAILING Portálon keresztül Strukturált látogatás
Virtuális élő kapcsolat paradigmaváltás bevezetésre külön stratégia választási opciók beleegyezési rendszer időhöz kötetlenség hangsúlyozása kutatáson alapuló tervezés absztrakt-teljes anyag rendszer dedikált személy irányításával szakirány-indikáció-hatóanyag-brand struktúra megfelelő incentívek meghatározása
12
E-DETAILING
13
E-DETAILING
14
E-DETAILING
15
Mire számítanak az orvosok a jövőben?
16
ORVOS ÉS LÁTOGATÓ KAPCSOLATÁNAK VÁLTOZÁSAI
a személyes kontaktus ritkul, a látogatókkal is Interneten kommunikálnak majd az orvoslátogatók képzettsége változik, több nem orvos végzettségű lesz a jobban megszűrik az látogatandó orvosokat a változások nem fognak csökkenést előidézni sem az információ mennyiségében, sem minőségében az eddig kialakult bizalmi kapcsolatok hígulni fognak
17
ORVOS ÉS BETEG KAPCSOLATÁNAK VÁLTOZÁSAI
az orvoslátogatás elmaradásával több időt tudnak a betegekre fordítani több készítményt ismerhetnek meg több készítmény ismeretében, javulhat a terápia hatékonysága a szakorvosokkal történő kommunikáció egyszerűsödhet a betegekkel való kommunikáció egy része is áttevődhet erre a csatornára
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.