Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRezső Molnár Megváltozta több, mint 10 éve
2
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában Eszközbeszerzések támogatása
3
Egyre növekvő igények és elvárások Betegutak ismeretének hiánya Bizalmi deficit Képzési lehetőségek szűkülése Folyamatosan növekvő orvos és szakdolgozó hiány
4
Megnövekedett lakossági információs igény Hagyományos tömegmédia üzenetek kerülése Interaktív világ Médiaközpontú kommunikációs szemlélet Média ingerküszöbének áttörése Nincs interaktív PR
5
“A public relations arra szolgál, hogy segítse a szervezet és célközönsége közötti kölcsönös elfogadást.” * * PRSA 1982 National Assembly
7
A FOLYAMAT ELKEZDŐDÖTT LEHETŐSÉG A PÁRBESZÉDRE KÖLTSÉGHATÉKONY MEGOLDÁS
8
Az embereknek az számít, hogy mit mond nekik a Google és a barátaik
9
50% -os internetpenetráció Hetente internetezők: 57% A betegek információforrása: 73% 10/9 orvos elérhető a világhálón keresztül Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 15+ belföldi közönségben 2007.09 – 2010.06 Forrás: USA - Egészségügyi Újmédia Konferencia adatai alapján Forrás: Szinapszis Kft., 2007. ősz, 300 háziorvos és 1000 szakorvos megkérdezésével
10
Lehetőség a párbeszédre
12
Internetes összes felhasználó 67% -a Internetezéssel töltött idő 10% -a Internetezők 85% -a / hó - 3,4 millió felhasználó Videómegosztók: 68% - 2,8 millió felhasználó Blogok: 55% - 2,2 millió felhasználó Forrás:Nielson Online Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2007.09 – 2010.06 (15+ belföldi közönség) Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2007.09 – 2010.06 (15+ belföldi közönség) Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2007.09 – 2010.06 (15+ belföldi közönség) Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2007.09 – 2010.06 (15+ belföldi közönség)
13
Láthatóvá válás Interaktív Hiteles Nagy tömegű kontaktus Rövidebb út az ellátás folyamatában Szakmai háttér
14
A közösségi média alkalmazása költséghatékony megoldás
15
Naprakészség Ígéretek teljesítése Folyamatos információcsere Non-profit „barát” Nem igényel jelentős ráfordítást
16
Hogyan működtethető a közösségi média az egészségügyi kommunikációban?
17
Henry Ford Hospital Twitteren közvetített egy vese műtétet, ezzel fölhívva a média figyelmét, valamint az ágazati szereplők és a betegek figyelmét is. Saratosa Memorial Hospital 2009 márciusában használta a Twittert arra, hogy 1900 érdeklődő kérdéseire adjon válaszokat egy aktuális agyműtéttel kapcsolatban. Twitter / Magyarországon 2010 márciusára 1500%-os növekedés Turulcsirip / 2010 márciusában 34 ezer felhasználó Forrás: Ipsos – Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2008-12 és 2009-12 (15+ belföldi közönség)
19
Lehetőséget ad a képzésben résztvevők számára, hogy kérdéseket tegyenek fel Az előadók számára azonnali visszacsatolást ad Lehetővé teszi online prezentációk közzétételét
21
Havi aktív felhasználók száma: 25.755.773 Let's Raise a Million Dollars for TPRF on our Own! = 10M Ft = 750 000$
22
Kommunikációs eszköztár „ÉRTHETŐEN módra”
23
PR közlemények Érthetően weboldal, SEO, SEM Hírlevél Érthetően Magazin Érthetően blog / vlog YouTube / Videa / Indavideo Érthetően Facebook oldal Érthetően Twitter oldal
24
Igény Interaktivitás Közösségi média Költséghatékony Információcsere Párbeszéd Csatorna Non-profit „barát”
25
A közösségi média nem csodaszer: interaktív + kommunikációs csatorna + költséghatékony
26
Varga – Tarr Sándor Kommunikációs vezető varga-tarr.sandor@erthetoen.hu www.erthetoen.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.