Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKinga Bartané Megváltozta több, mint 10 éve
1
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical
2
Tartalom Az edzőtermektől az életmód központokig Az OXYGEN Medical kialakulása és céljai Kommunikációs eszközök fejlődése Buktatók és kihívások az egészségügyi kommunikációban Kampánytervezés lépései Összefoglalás
3
Edzőtermektől az életmód központokig 80-as évektől napjainkig (Budapest) Pince edzőtermek kis gépparkkal Fürdők, gyógyfürdők Magánorvosi központok Fodrászatok, kozmetikák
4
Változó világ, fejlődés Edzőtermek + fürdők fitness / wellness Fodrászatok, kozmetikák + masszázs szépségszalon /spa Magánorvosi központok Edzőtermektől az életmód központokig
5
Oxygen Csoport Wellness Fitness Medical Szépségszalon Egyedülálló/Minden egy helyen Magyarország legnagyobb egészségmegőrző komplexuma Oxygen Újpest 7.000 nm Oxygen Naphegy 5.000 nm
6
OXYGEN Újpest
7
OXYGEN Naphegy
8
2009-ben jött létre Orvoslás és wellness Egyedülálló összekapcsolódás Orvosi szakértelem és biztonság Több mint 25 szakorvos, több mint 20 szakterületen Oxygen Medical
9
Fogászat Bőrgyógyászat Spa Exkluzív környezetben Oxygen Medical Dental & Beauty Spa
10
Kommunikáció Nyomtatott sajtó TV Internet
11
Buktatók és kihívások Példátlan létesítmény Speciális terület (egészségügy) Fontos: Terület szabályai Piaci körülmények Célközönség Szolgáltató/vásárlói szféra adottságai Attitűdök Igények
12
Kommunikációs lépések I. Tervezés: Szolgáltatás: –Minőség –Pozícionálás Célcsoport: –Nem –Korosztály Csatorna
13
Arculat kialakítása –Logo –Szlogen –Színek –Grafikai elemek –Hordozók –Felhasználás –Megjelenések Kommunikációs lépések
14
Marketingkommunikáció (szolgáltatás) Reklám Public Relations Direct Sales Sales Promotion
15
Hordozók 1. Nyomtatott Prospektus/katalógus Leporelló Ügyviteli nyomtatványok 2. Kültéri Plakát 3. Elektronikus Honlap Közösségi oldalak Kommunikációs lépések / 1. Reklám
16
Visszaszorulóban a nyomtatott sajtó Nyomtatott –Glossy –Helyi újság Online magazinok Kapcsolódó témájú weboldalak Megjelenések –Cikkek –Hirdetések (=plakát) Kommunikációs lépések / 2. Public Relations
17
Közvetlen értékesítés Szolgáltatás értékesítésnél előnyösebb Személyesebb Legtöbb információ, impulzus, ráhatás Marketing anyagok segítenek Kommunikációs lépések / 3. Direct Sales
18
Kiállítások Kapcsolódó rendezvények Szolgáltatás ismertetés Image erősítés PR érték Kommunikációs lépések / 4. Sales Promotion
19
Összefoglalás Fejlődés az életmód központok terén Egészséges életmód terjedése Változó igények Kommunikációs eszközök fejlődése
20
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.