Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Minőségbiztosítás és iskolamarketing a gyakorlatban

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Minőségbiztosítás és iskolamarketing a gyakorlatban"— Előadás másolata:

1 Minőségbiztosítás és iskolamarketing a gyakorlatban
Szontagh Pál általános iskolai igazgatóhelyettes okleveles közoktatási vezető Comenius I. minőségügyi tanácsadó

2 VAJDA PÉTER ÉNEK-ZENE TESTNEVELÉS TAGOZATOS ÁLTALÁNOS ISKOLA
JÓZSEFVÁROSI ÖNKORMÁNYZAT VAJDA PÉTER ÉNEK-ZENE TESTNEVELÉS TAGOZATOS ÁLTALÁNOS ISKOLA 1089 BUDAPEST, VAJDA PÉTER UTCA TELEFON: , TELEFAX:

3 Józsefvárosi Minőségbiztosítási és Minőségellenőrzési Program
   1. osztályokban Ø    iskolakezdési mérés Ø    tantárgyi mérések (matematika – olvasás-szövegértés) 3. osztályokban 7. osztályokban Ø    komplex tantárgyi mérések (természetismeret – társadalomismeret)

4 Teljesítménymérés – és értékelés
megnevezés résztvevők mérőlapot készíti, értékeli Preventív képességfelmérés (Prefer) összes 1. osztály Józsefvárosi PSZK Jófer szaktárgyi mérés összes 3. osztály összes 7. osztály értékelendő mérés érintettek értékelést végzi előző évi Prefer mérések összes 2. osztály 1-2. oszt. mk-vezető előző évi Jófer mérések összes 4. osztály 3-4. oszt. mk-vezető összes 8. osztály Humán mk-vezető Reál I. mk-vezető Reál II. mk-vezető Tanévi tanulmányi versenyek összes osztály Mk-vezetők

5 Elégedettségmérés és -értékelés
mérés megnevezése résztvevők mérőlapot készíti, értékeli szülői elégedettségmérés szülők minőségbiztosítási csoport belépő szülői elégedettségmérés beiratkozó tanulók szülei tanulói elégedettségmérés felsős tanulók tantestületi klímateszt tantestület óvónők elégedettségmérése óvónők fenntartó elégedettségmérése oktatási osztály dolgozói technikai dolgozók elégedettségm. technikai dolgozók értékelendő mérés érintettek értékelést végzi belépő szülői motivációk, elvárások tanulók

6 Minőségügyi team TEAM-VEZETŐ
Gosztonyi László magyar-történelem szakos tanár, főiskolai vezetőtanár  TEAM-TAGOK  Farkas Géza ének-történelem szakos tanár, munkaközösség- vezető, karnagy  Borka Gábor testnevelés szakos tanár, kosárlabda szakedző, munkaközösség-vezető  Lehoczki Lászlóné matematika szakos tanár, napközis nevelő, munkaközösség-vezető Takács Leonóra tanító, drámapedagógus

7 Iskolai programok a 2002/2003-es tanévben
Diákönkormányzati nap a Népligetben Kossuth-Nap Turista szakkör folyamatos hétvégi programjai Mikulás ünnepély az alsó tagozatosoknak Karácsonyi játszóház, játékkészítés Téli vásár Karácsonyi hangulatkeltő ünnepély Rezső téri templomban Óvodás sorverseny az iskolában Óvodás rajzpályázat Erdei iskola Szilvásváradon Erdei iskolák Magyarkúton Olaszországi kórusturné Tisztviselőtelepi Vajda-futás Ilyenek vagyunk kulturális gála Ballagási bankett és ballagás Énekkari szereplések a tihanyi apátságban, a Salétrom utcai templomban, a Józsefvárosi Önkormány- zatban, stb. Vízitábor Tiszafüreden Káptalanfüredi nyári táborok (3 turnus)

8 Marketingmix Hagyományos PR-eszközök
Ø   iskolai kiadványok: Vajda csak egy van – jubileumi évkönyv Ø     iskolai újság: Pad Alatt Ø     iskolai honlap: Ø     egyéb újságcikkek, publikációk: Népszabadság, Mai Nap, Józsefváros, Mentor, Támpont, Köznevelés, Iskolakultúra, Budapesti Nevelő Ø     televízió: Regionális híradó, Hol-mi?, Józsefvárosi Tv Ø     tájékoztató kiadványok: „Hívogató” kiadvány (kiadja: Józsefvárosi Pedagógiai Szolgáltató Központ), VIII. kerületi Kisokos Ø     iskolai tájékoztató szóróanyag: plakátok, szórólapok Ø     iskolához kötődő események: Rezső téri karácsony, Vajda-futás, kerületi versenyek szervezése az iskolában, óvodás rajzpályázat, óvodás sorverseny, Ilyenek vagyunk kulturális gála Ø     egyéb események: kerületi továbbképzés és bemutató: átmenet az óvodából az iskolába. környezeti nevelés Ø     személyes kommunikáció: óvodai szülői értekezletek, iskolai szülői értekezletek

9 Marketingmix Szervezési PR-eszközök
Ø    iskola-előkészítő foglalkozások szervezése: ovi-suli, tesi-ovi, zene-ovi Ø    képességvizsgálat a tagozatos osztályokban Ø    átjárhatóság az egyes osztályok között Ø    elégedettségi vizsgálatok Ø    visszajelzés az óvodák felé: nyílt nap az óvónőknek Ø    részvétel a pedagógus-képzésben: ELTE TFK Történelem Tsz., ELTE TFK Neveléstudományi Tsz., ELTE TFK Testnevelés Tsz., SE Testnevelési Kar, ELTE TÓFK tanító szak, Humán Szki.

10 Marketingmix Közvetlen (személyes) marketing
Ø     iskolához kapcsolódó pályázatok meghirdetése: Ünnepek az óvodában kerületi óvodás rajzpályázat Ø     iskola-előkészítőn kiemelkedően teljesítők közvetlen felvétele Ø     névre szóló levél a képességvizsgálaton résztvevőknek Ø     szülői szándéknyilatkozat (tagozatos követelmények elfogadása, iskola és szülő KÖLCSÖNÖS kötelezettségvállalása)

11 „Akár hiszel benne, hogy sikerülni fog, akár nem...
… igazad lesz!”


Letölteni ppt "Minőségbiztosítás és iskolamarketing a gyakorlatban"

Hasonló előadás


Google Hirdetések