Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Marketinggyakorlat Marketingkutatás
2
Marketing információs rendszer
a szervezet információs alrendszere támogatja a marketingdöntések meghozatalát szervezi és rendszerezi a marketinginformációk gyűjtését tárolását elemzését disztribúcióját Marketinggyakorlat 4.ea
3
Az egyszerű kutatási folyamatséma
Marketinggyakorlat 4.ea
4
Marketinggyakorlat 4.ea
Információtípusok Marketinggyakorlat 4.ea
5
Marketinggyakorlat 4.ea
Kutatási módszerek Cél szerint: feltáró, leíró, magyarázó Gyakoriság szerint: ad hoc, panel, omnibusz, monitoring Marketinggyakorlat 4.ea
6
Marketinggyakorlat 4.ea
Szekunder adatok Marketinggyakorlat 4.ea
7
Primer adatfelvételi módszerek
Marketinggyakorlat 4.ea
8
Primer kutatás lehetőségei
2. Kvantitatív technikák Postai önkitöltős kérdőív Személyes megkérdezés (face-to-face) CAPI CATI CAWI PAPI 1. Kvalitatív technikák Mélyinterjú Szakértői mélyinterjú Tartalomelemzés Esettanulmány Fókuszcsoport Pszichodráma Marketinggyakorlat 4.ea
9
Marketinggyakorlat 4.ea
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Marketinggyakorlat 4.ea
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.