Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAlfréd Soós Megváltozta több, mint 10 éve
1
CRM Summit Hungary 2008. május 28. CRM az autófinanszírozásban
2
Mi a CRM? ● Miért kell CRM? ● Hogyan alakítottuk ki? ● Hogyan használjuk?
3
CRM az autófinanszírozásban Miért kell CRM? ● Piaci szaturáció ● Már nem kérdés kié az ügyfél ● Szemléletváltás
4
CRM az autófinanszírozásban Melyek az elérendő célok? ● költséghatékonyabb sales ● ügyfélmegtartás ● partner és ügyfél lojalitás növelése új versenyelőnyök növekvő hatékonyság növekvő jövedelmezőség
5
CRM az autófinanszírozásban Hogyan alakítottuk ki? ● adat+adat+adat = INFORMÁCIÓ? ● CRM adattárház ● CRM funkciók meghatározása
6
Az adattér felépítése CRM adattárház CRM funkció CallCenter Alaprendszer Adatok Adattisztítás CRM az autófinanszírozásban
7
Kialakított funkciók ● Elemzési módszertanok ● Ügyfélminősítés ● Lojalitás program ● Kampánykezelés ● Értékesítésösztönzés
8
CRM az autófinanszírozásban Eszköz az értékesítés kezében ● Partner lojalitás ● Partnerrel közös kampányok ● Incentive programok ● Tudatos akvizíció ● Hatékonyabb értékesítés
9
CRM az autófinanszírozásban Eszköz a marketing/termékfejlesztés kezében ● Ügyfélkutatás ● Adatbányászat ● Ügyfélminősítés ● Viselkedés modellezés ● Ügyfélmegtartás program ● Kedvezményrendszerek ● Kampánymenedzsment ● Marketing kommunikáció ● E-commerce
10
CRM az autófinanszírozásban Eszköz az ügyfélszolgálat kezében ● Telesales ● Kommunikáció elemzés ● Costumer Feedback Management (CFM) ● Ügyfélismeret, személyesség
11
CRM az autófinanszírozásban Mi a CRM? Egy új szemlélet: AZ ÜGYFÉL ÉRTÉK! Egy régi igazság revelációja: ADAT > INFORMÁCIÓ > TUDÁS
12
Köszönöm a figyelmet! Pintye János – MKB-Euroleasing Autóhitel Zrt. E-mail: janos.pintye@euroleasing.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.