Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLiliána Csonkané Megváltozta több, mint 10 éve
1
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR
2
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 „Any phenomenon about which a report is distributed becomes news, when distribution is made to the mass of the population, it becomes mass news!”
3
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Okok, miért ne költsünk PR-ra Túl kicsik vagyunk, nincs hozzáértő munkatársunk Elég nagyok vagyunk, megoldjuk belső erőforrásból Hallgatni amúgy is arany A média csak a rossz hírre vevő ↓ Úri huncutság, ami sok pénzbe kerül
4
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Az információt inkább mi szállítsuk, mielőtt mások elkezdenének spekulálni!
5
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 A tudatos PR tevékenységet folytató cégeket 2 típusba sorolhatjuk: Azért kommunikálok, mert sokat van szó rólam a médiában és azt kontrollálni akarom Nem vett észre a média, szeretném vizibilitásomat növelni
6
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 F ő kommunikációs irányok: Funkcionális/gazdasági (vevő, szállító, hatósági, stb.) A bizalom építést szolgálja. Szakmai (szövetségek, egyesületek, kutatási és oktatási intézmények, stb.) A vállalat „minősítését” befolyásolja. Társadalmi (helyi környezet társadalmi érdekcsoportok) A működés közvetlen környezetének befolyásolása. Külföldi, nemzetközi kapcsolatok Tömegkommunikációs kapcsolatok
7
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Mi is tulajdonképpen a PR? Jó értelemben vett magamutogatás, amely arra szolgál, hogy saját érdekeket és speciális ismereteket információkon keresztül bemutathassunk.
8
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Mi az újságírás? Bemutatás, amely arra szolgál, hogy a közérdeket és az általános ismereteket feltárja a közvélemény számára.
9
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Három ember egy csónakban Cég PR ügynökség Média Még az egymásra mutogatás fázisában járunk.
10
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 PR tevékenység kontrollálja a médiát! Német kutatások szerint a sajtóban megjelenő anyagok kétharmada sajtóközlemények és sajtótájékoztatók következménye. Ez az arány Magyarországon sem nézhet nagyon másképp ki, de az üzleti életről szóló anyagokban csak megkötésekkel alkalmazható ez a formula.
11
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Miért nem szeretik a magyar újságírók a céges témákat? Kevés adat, információ Nem elég transzparens Reklámízű kommunikáció Ad hoc jellegű kapcsolatfelvétel A cégek azonnal cikket akarnak Forrás: Eurolex kutatás
12
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 Miért nem szeretik a cégek az újságírókat?..
13
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 ROSSZ PRJÓ PR INKOMPETENSKOMPETENS ESETIFOLYAMATOS PRESSZIONÁLÓPARTNERI ÁLTALÁNOSSPECIFIKUS ÚTHENGER (MENNYISÉGI)SZISZTEMATIKUS (MINŐSÉGI) ÖNCÉLÚ ÉRTÉKESÍTÉS, MARKETING Milyen legyen a PR?
14
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 PR a túláradó információ korában! Act/react Tartsd magadnál a kezdeményezést!
15
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, 2005. szeptember 27-28 YOUR BEST COMMUNICATION PARTNER
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.