Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKrisztián Orosz Megváltozta több, mint 10 éve
1
53-54. sz. főutak Soltvadkertet elkerülő szakaszának kiválasztása
Készítette: Kistamás Tünde 2009.
2
Célkitűzés Elsődleges cél, hogy vizsgálataim során kiválasszam a legmegfelelőbb nyomvonalat, amely gazdasági értelemben és műszaki értelemben is kivitelezhető. Az út megépítése a városban élők életminőségét javítaná.
3
Felhasznált forrás A vizsgált nyomvonalakhoz az sz. főutak Soltvadkertet elkerülő szakaszának tanulmányterve és megvalósíthatósági vizsgálata című elemzést használtam fel, melyet Pap László, Nádas Sándor, Bokker István, Szalacsi Tóth Judit, Antal Gábor, TETTHELY Mérnöki és Szolgáltató Kft.,Garden Studio Kft. és a Statikus Mérnöki Iroda Kft. készített.
4
Befolyásoló tényezők Nyomvonalak hossza
Kereszteződés vasúti útvonallal Forgalomelterelés a városból Kivitelezés időtartama Meglévő útszakaszok felbontása Tájigénybevétel: Szántóterület Szőlőültetvény Gyümölcsültetvény Erdő Láprét (Hosszú ér) Természetvédelmi terület Balesetkockázati vizsgálat Nyomvonal építésének költsége
5
Nyomvonal megépítésének költsége (Ft)
Eredmény COCO Nyomvonal megépítésének költsége (Ft) Számított érték (Ft) Eltérés Eltérés %- os formában „A”nyomvonal ,4 -649,60 0,00% „B”nyomvonal ,3 -57,68 „B/1”nyomvonal ,9 ,87 1,81% „C”nyomvonal ,7 272,71 „D”nyomvonal ,6 47,56 „E”nyomvonal 26,44% „F”nyomvonal ,13 -1,75% „G”nyomvonal -17,29% „H”nyomvonal 13,95
6
Következtetések Elsődleges célkitűzésem a megfelelő nyomvonal kiválasztása volt. Véleményem szerint az elemzésből leszűrhető, hogy elsősorban azokat az alternatívákat érdemes választani, amelyeknél a számított érték kevesebb vagy megegyezik az eredeti értékkel.
7
Készítette: Kistamás Tünde 2009.
Köszönöm a figyelmet! Készítette: Kistamás Tünde 2009.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.