Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLóránd Nagy Megváltozta több, mint 10 éve
1
A hatékony vállalati HR eszköze - PIRAMIS™ humán szakértői rendszer
Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes
2
Tevékenységünk: humáninformatika Compfair Vásárdíj: 1998
Az L-SOFT Kft. Alapítás: 1992 Tevékenységünk: humáninformatika Compfair Vásárdíj: 1998 Székhelyünk, a fejlesztés bázisa: Nyíregyháza Telephelyeink: Budapest, Téglás Termékünk: PIRAMIS™ humán szakértői rendszer
3
PIRAMIS™ - Referencia ügyfelek (nem teljes körű) :
BorsodChem ZRt – Kazincbarcika fő FrieslandCampina Hungária ZRt – Debrecen, Budapest fő Groupama Garancia Biztosító ZRt - Budapest fő HAJDU vállalatcsoport – Téglás fő HUNGERIT ZRt. – Szentes fő IQSYS ZRT - RÁBA vállalatcsoport – Győr fő Michelin Kft – Nyíregyháza, Budapest fő TESCO-GLOBAL Áruházak ZRt – Budaörs fő TEVA Gyógyszergyár ZRt – Debrecen, Gödöllő fő Waberer's International ZRt – Budapest fő
4
V E R S E N Y K É P E S H R
5
Személyügyi informatika
Adat A HR információs rendszer gyűjti, tárolja, elemzi az emberekre, munkájukra, a személyzeti költségekre vonatkozó információkat, melyekről jelentést is készít. Hatékonysága a bemenő adatok minőségétől függ! Információ Adatbázis, hálózat Felhasználó
6
Vezetői elvárások A professzionális HR adminisztráció működtetése „láthatatlan” üzemmódot követel meg. Vállalatvezetés elvárása: munkajogilag megfelelő, pontos, gyors, hatékony feladatvégzés. A gördülékenység előfeltétele a megfelelően definiált működési keretek, validált háttérfolyamatok, jól szervezett, logikus ügyvitel. A fentiek teljesülése után, illetve ezek megvalósulását támogatva lehet teret adni a személyügyi informatikának.
7
Ügyfél által támasztott elvárások:
Felkészült szakemberek Naprakész jogszabálykövetés Felkészült, gyors Helpdesk Minőségbiztosítás, minőségirányítás Nemzetközi standardok támogatása
8
PIRAMIS™ humán szakértői(?) rendszer
9
PIRAMIS™ humán szakértői(?) rendszer Sokszor kérdezik, miért szakértő?
Tulajdonságai túlmutatnak egy egyszerű bérszámfejtő programon… Közel 20 éves fejlesztői munka eredménye – egységes üzleti logika alapján felépülő rendszer A továbbfejlesztéseknél nagyvállalati ügyfeleink összetett igényrendszerét is figyelembe kell vennünk Eredmény: naprakész, minden igényt kielégítő funkcionalitás Egyedi, a gyakorlatban kiválóan megfelelt projektgyakorlat a bevezetéseknél Jogszabályi előírások – naprakész Beépített helyzetérzékeny automatizmusok – pl. Munka Törvénykönyve szerinti ellenőrzések és figyelmeztetések
10
Adatkapcsolatok – Integráció és interfész
11
„Egy gombnyomás, és…” Adat- bevitel Adat- HRIS strukturálás
Analitika „Egy gombnyomás, és…” Hisztorika Adat- bevitel Paraméterezhető- ség Adat- strukturálás HRIS (PiramisTM) Adatelemzés Adat- feldolgozás Eredmény
12
Integrált moduláris alrendszer működés
PIRAMISTM humán szakértői rendszer INTEGRÁLT munkaidő-kezelés, tervezés INTEGRÁLT bérügyvitel, HR INTEGRÁLT vezetői információs rendszer INTEGRÁLT vállalkozói elszámolások /INTERFÉSZEK a beléptető, VIR, főkönyvi rendszerekhez
13
VEZETŐI INFORMÁCIÓK MUNKAIDŐ-KEZELÉS
Adatbetöltés beléptető rendszerből, VIR-ből, ERP-ből VEZETŐI INFORMÁCIÓK MUNKAIDŐ-KEZELÉS
14
Integráció a kompenzációt érintő adatok esetében
15
PIRAMISTM általános ismérvei
Adat-, ezáltal információ történeti követés Beépített törvényi automatizmusok Munkafolyamat támogatás Széleskörű funkcionalitás, paraméterezhetőség Multidimenziós felületek, lekérdezések Felhasználó által, felület oldalon, definiálható listák Összesített adatok analítikus lekérdezése Kinyert adatok exportálási lehetősége más irodai alkalmazásokba (word, xls, html)
16
Technológiai és szakmai jellemzők
Hatékonyság, adatbiztonság, nyílt architektúra, menedzselhetőség, egységes felhasználói felület, rugalmasság, integráltság Finoman szabályozható jogosultsági rendszer Felhasználói tevékenységek monitorozása
19
Technológiai és szakmai jellemzők II.
Egyedi munkafolyamatokhoz kialakítható menürendszer Vállalati sajátosságoknak megfelelően átnevezhető fogalmak Elektronikusan tárolt dokumentumok becsatolása Bizonylati elv alkalmazása Dokumentumformátumok, sablonok kezelése
22
Általános jellemzők Nincs adatduplikáció
Időbélyeg, történetiség (pl. adatrögzítés időben előre) Adatok analitikus lekérdezése Adatbetöltés külső rendszerből
26
Általános jellemzők II.
Munkafolyamat támogatottság Széles körű funkcionalitás A nagyszámú beépített, széles körűen paraméterezhető lekérdezések mellett a felhasználó tetszőleges adattartamú, szabad formátumú listákat is létrehozhat
29
Általános jellemzők III.
Multidimenziós felületek, lekérdezések Beépített automatizmusok (pl. MT figyelés - Munkaidő rögzítés) Csoportmunka támogatás - az időigényes tevékenységek csoportos végrehajtásának támogatására általánosan alkalmazott a folyamatvezérlési technológia A rendszerben tárolt adatok kinyerése más irodai alkalmazásoknak megfelelő formátumokban
33
Kérdések - Válaszok
34
Köszönöm a figyelmüket!
Előadó: Aleva István szervezési igazgató helyettes További cég és termékismertető:
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.