Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra."— Előadás másolata:

1 Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra

2 Miért kommunikálunk? A kommunikációs feladat üzleti célkitűzésből ered. Az üzleti célkitűzések eléréséhez hatékony szervezet szükséges Kihívások: –Alacsony penetráció –Alacsony fogyasztás –Tévhitek –Rossz hírnév/alacsony ismertség Csak kommunikációs probléma?

3 A hadművelet Tervezés Stratégia Taktikai végrehajtás Elemzés, mérés, értékelés Tanulságok, eredmények PR ügynökség: Csináld meg, amit akarok Gondolkozz velem Taktikai megközelítés Kommunikációs tanácsadó vállalat: Gondolkozz nekem Stratégia/taktikai végrehajtás egyensúlya

4 Célcsoport jellemzői Megváltozott fogyasztó Folyamatosan adatokat fogadunk és szolgáltatunk különböző felületeken és szolgáltatásokon keresztül. Interaktivitás Gyors reagálás Párbeszéd Vizualitás Szólj a célcsoportodhoz a megfelelő eszközzel Azzal, amelyikkel a legjobban eléred: kompatibilis a célcsoporttal, kompatibilis a megjelenési forma a márkáddal

5 Social media - mikor jó? Ha egyszerre illeszkedik a cég/termék image-éhez és a felület elvárásaihoz Content is king/context is king Redbull – Youtube Nem reklámfelület! Sikersztorik – mi a siker mércéje, az elérés vagy az eladás? nagy elérés, kérdéses eladás: Old Spice Egyes eszközök integrált használata – ugyanabból a tartalomból sok megjelenés – a felület igényeire szabva Arra használd, amire való! Erős vizualitás jellemző a termékre – Instagram, Pinterest, Tumblr Kapcsolattartás, gyors reagálás - Twitter

6 Felhasználók Magyarországon napi 140 000 látogató 35 000 aktív felhasználó Aktív felhasználók: 50 000 Pár ezer fő

7 Twitter 140 karakter Más SM eszközökkel integrálható Jelenidejű, minden azonnal megjelenik rajta –Gyors reagálások Hashtag marketing –Témák, kulcsszavak kereshetőek –Hashtagkampány Valós idejű marketing Szakmai információk, érdekes adatok, kulisszatitkok Erős saját csatornák tartalmának megosztása (céges blog, YouTube csatorna, SlideShare prezentációk stb.) Ügyfélszolgálati csatorna Az elégedetlenség azonnal végigsöpör British Airways A KLM

8 Youtube Az amerikai online kereskedők 99%-a saját csatornával rendelkezik a Youtube-on Ha látványos terméket készítesz, valamilyen szoftvert árulsz A kapcsolódó élmények A gyakorlati folyamat megmutatására A Miele főzőiskola háztartási elektronikai márka Redbull – Baumgartner ugrás

9 Pinterest Forgalomterelés szempontjából a második legjobban működő felület a Facebook után A luxusmárkák 83,8%-a használja a Pinterestet Női célcsoport „Szakmai képgyűjtemény" Árak feltüntethetők Nordstorm: a Pinteresten legnépszerűbb termékeiket üzleteikben egy erre kitalált címkével jelölték meg Beágyazható Pin it gomb a honlapon A Pinterest felhasználók 12%-a később megvásárolja a terméket amit pinnel

10 Instagram Lépés a szöveg felől a vizuális kommunikáció felé Önkifejező, kreatív eszköz Vizuálisan tetszetős tartalom Márkázott tartalom: keveset és művészi hatású képekkel Rendszeresség Hashtag Használd ki a felhasználók által készített tartalmat! Oreo: #cremethis #cookiethis Celebek termékelhelyezés nagyon hatékony Somersby

11 foursquare Gameification Marketing kávézók, boltok, éttermek Kedvezmények Jutalmazás Különleges élmény Tartsd aktuálisan az információkat!

12 Google + Előnyök: A Google+ a felhasználó dönti el, hogy melyik kör posztjai jelenjenek meg a hírfolyamban. Facebook és LinkedIn előnyök: olyan közösségek, amelyek számodra fontos témával foglalkoznak Google Hangouts Live Webináriumok Kisebb csoportban, speciális érdeklődésű közösségben, „kiegészítőként”

13 iwiw Hétköznaponként 150-190 ezer, hétvégi napokon 120-140 ezer látogató Aktivitás: 10-15 oldalletöltés/nap a jellemző


Letölteni ppt "Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra."

Hasonló előadás


Google Hirdetések