Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKlára Kerekesné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország Non-profit Zrt. Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.
2
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Változás © 2011 GS1
3
© 2012 GS1 Driving Momentum Together okos telefonok, mobilinternet és az online vásárlás területén Drasztikus növekedés az
4
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Piaci terndek 4 Töb, mint 2,5 millió okostelefon A férfiak több, mint 40%-a használ okostelefont A 35 év alattiak 37%-a használ ilyen telefont Az okostelefont használók 76%-a internetezik készüléke segítségéve Forrás: GKIeNET – T-Mobile és Kutatócentrum
5
© 2012 GS1 Driving Momentum Together 5 De vajon megbízható-e az információ?
6
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Honnan származik vajon az információ, amit a fogyasztó lát? ≠ megbízható adat Data Problem Mebízható…? Google Egyéb keresők Ellenőrizetlen információs források Milyen rossz is valójában az elérhető adatok minősége? 91% 75% 87% a mobilon keresztüli lekérdezéseknek helytelen termékinformációt adott vissza a leolvasásoknak egyáltalán nem adott információt a termékekről a leolvasásoknak nem adott vissza a termékről képet
7
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Tudta-e? A fogyasztók 34%-a nem vásárolná meg a terméket, ha a mobilon megjelenő információ nem helyes. Source: Consumer Research conducted by TNS in 2010 on behalf of GS1 UK Source: GS1 Germany, 2010 A német fogyasztók 75%-a szerint fontos, hogy a vásárlási döntéseket befolyásoló termékinformációk megbízható forrásból származzanak.
8
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Nem a mi problámánk Megvásárolna egy terméket, ha a termékinformációk nem megbízhatóak? Vásárlók elvesztése Fogyasztók igénylik a megbízható információt
9
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Hogy miért…. 9
10
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Ej, ráérünk még! Hány ember használja ma az internetet és a mobilt? Hány ember használja holnap az internetet és a mobilt?
11
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Megbízható digitális információt biztosítani a fogyasztók számára A vásárlók döntésében egyre inkább meghatározó szerepe van a digitális információknak. Lehetővé kell tenni, hogy a gyártók által biztosított termékinformáció szabványos módon, meghatározott, ellenőrzött keretek között jusson el a kereskedőkhöz, webáruházakhoz, alkalmazás-szolgáltatókhoz és végül a fogyasztókhoz. És mindezt a legköltséghatékonyabban!
12
© 2012 GS1 Driving Momentum Together GS1 Hungary SafeBrand program Egyetlen adatbeviteli pont = megbízható termékinformáció mindenki számára © 2011 GS1 kihívás elfogadva
13
© 2012 GS1 Driving Momentum Together GS1 – Az üzleti élet közös nyelve A GS1 egy globális, semleges, nonprofit szervezet, melyet a szabványalkalmazók irányítanak. Célja, hogy elősegítse az együttműködést az üzleti partnerek közt annak érdekében, hogy hatékonyabb, biztonságosabb és fenntartható ellátási láncok jöjjenek létre a globális szabványok alkalmazásba vételével.
14
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Globális elérhetőség, lokális jelenlét 111 tagszervezet 2,000,000 alkalmazó vállalat 20 szektorban 150 ország szolgálatában 2,000 munkatárs segítségével
15
© 2012 GS1 Driving Momentum Together... azért, hogy elősegítsük az ellátási láncok hatékony működését a legkülönbözőbb szektorokban Kereskedelem és Fogyasztási cikkek Egészségügy Szállítmányozás és Logisztika És még számos más szektor… Hatékonyság Biztonság Együttműködés Fenntarthatóság
16
© 2012 GS1 Driving Momentum Together GS1- Globális szabványrendszer AZONOSÍTÁS ADATGYŰJTÉS ADATTOVÁBBÍTÁS, ADATMEGOSZTÁS
17
© 2012 GS1 Driving Momentum Together GS1 SafeBrand program 17 Szabványokon alapuló, a nemzetközi adatbázishálózat részét képező, közvetlen a gyártótól, ezáltal megbízható forrásból származó, jogszabályokon alapuló, sok esetben ellenőrzött termékinformációkat tartalmazó rugalmas, felhasználóbarát elektronikus adatbázis, illetve a hozzátartozó adatbeviteli és lekérdezési infrastruktúra.
18
© 2012 GS1 Driving Momentum Together 18 A SafeBrand infrastruktúra Product Org Loc Doc Különböző feltöltő felületek a termékinformációk felviteléhez Web-es és mobilalapú lekérdező felület a fogyasztók számár 1. Feltöltő portál 2. Adattár 3. Website 4. MobilApp
19
© 2012 GS1 Driving Momentum Together 19
20
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Fogyasztók közvetlen elérése…új marketing lehetőségek 20
21
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Program, amihez érdemes csatlakozni… 21
22
© 2012 GS1 Driving Momentum Together © 2011 GS1 Miért érdemes csatlakozni a programhoz?
23
© 2012 GS1 Driving Momentum Together Lehetőségek Kontrollálni akarom-e, hogy megbízható információk legyenek elérhetőek a fogyasztók számára? Egyesével akarom-e az információkat a webáruházak, illetve az alkalmazás szolgáltatók irányába biztosítani? Új marketing és kommunikációs eszköz – Beszéljünk a fogyasztóval! Fogyasztói elkötelezettség növelése Új fogyasztók megnyerése Fogyasztói magatartás jobb megismerése Jogszabályi kötelezettség Új © 2011 GS1 Érdemes ezzel az egésszel foglakozni?
24
© 2012 GS1 Driving Momentum Together 24 Kétszeri Dávid ketszeri@gs1hu.org +36 30 740 6523
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.