Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIrma Takácsné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Franchise márka és a személyes márka összefüggései
2
Elkötelezettség
3
Kik vagyunk? MagyarBrands díjas couaching szemléletű integrált kommunikációs ügynökség, Komoly tapasztalat a hálózati marketingben és a képzésekben Szervezet és vezetésfejlesztési és ügynökségi referenciák Több mint 1000 sikeres együttműködés, Kis-, közép- és nagyvállalati kategóriában is komoly megrendelők, ügyfelek, Motivált és hozzáértő marketinges csapat és kiterjedt beszállítói, bedolgozói hálózat Két budapesti iroda, Saját grafikusok, programozók, alkalmazásfejlesztők, marketingszakemberek, szervezet- és vezetőfejlesztők, Saját könyv a piacon Minden, ami marketing címmel.
4
Hinora és a hálózatok Több hálózattal is együtt dolgozunk (nem csak franchise) Átadott marketing tevékenységét arculattervezését és gondozását, márkaépítését végezzük, valamint együtt gondolkodva velük, marketing stratégiát alakítunk ki Átvevőket segítjük a helyi reklámozásban képezzük őket az átadó igényei és témakörei szerint fejlesztjük a személyes márkájukat (Personal branding) Olyan átadókkal, akikkel nem dolgozunk együtt állandóan hálózati és kommunikációs auditokat végzünk mindenkivel swot analízist készítünk konfliktuskezelési készséget vizsgálunk javaslatok teszünk a szervezet felépítésre
5
Átadó piaca és a marketing Fontos, hogy hol és hány helyen szeretne átvevőket Fontos, hogy kik legyenek az átvevők Fontos az átvevők elő- auditálása Fontos, hogy felmérjük az átvevők motivációját, gondolkodását és anyagi lehetőségeit A legfőbb marketing, ha az átvevők személyes márkája kiemelkedő vagy fejleszthető
6
Átadó marketing kötelezettségei Használatba adja a márkanevét az arculatot, a tudását (know-how) Ezért folyamatosan építeni kell a márkáját Folyamatosan gondoznia kell az arculatát Képezni, edukálnia kell a hálózat résztvevőit Folyamatos marketingkommunikációs tevékenységet kell végeznie
7
Átvevők szempontjából nézve a marketing előnyi Bevezetett? márkanév használata Központi marketing kommunikáció Marketing know-how? Piacvédelem Helyi reklámozásban segítség Képzések, amelyek segítik az átvevők tevékenységét
8
Mi kell a sikeres marketinghez? központi márkaépítés + központi marketing + központi képzések + SIKERES MARKETING átvevők személyes márkája vállalati márka +
9
Gyakorlati tapasztalat A jövőben a következő forgatókönyv alapján fognak zajlani a havi franchise találkozók: 10h-11h-ig Havi értékelés és statisztikai elemzés 11h-13h-ig Üzleti tréning 13h-14h-ig Ebéd 14h-15h-ig Partner konzultáció 15h-16h-ig Szakmai elméleti képzés 16h-17h-ig Szakmai gyakorlati képzés 18h-20h-ig Kiemelt Partner megbeszélés Adott hónapban a legjobban teljesítő 3 Franchise Partner képviselője A csoport működése: Minden hónapban a franchise találkozó után 2 órában személyes meeting és ötletelés. Minden a rendszert lényegesen érintő kérdésben emailben véleménykérés és javaslat tétel.
10
Personal branding Érzések, benyomások, vélemények rólunk Mit gondolnak rólunk és az üzletünkről? Milyen szakembernek tartanak? Hogy láttatjuk magunkat? Mennyire vagyunk megbízhatóak? Mennyire lehet ránk számítani?
11
Personal branding Hitelesen és következetesen mutassuk meg erősségeinket Bármit teszel és mondasz: légy hiteles! Úgy kell kommunikálni és kapcsolatokat építeni, hogy látszódjon a szakmaiságunk, hírnévre tegyünk szert és ezzel piacképessé tegyük magunkat és vállalatunkat. Aki személyes márkát épít az bizalmat formál. Személyes márkára az online térben kiemelten kell figyelni, mert hathatós közeg, de sok sérülést okozhat
12
Personal branding Végiggondolni, hogy mi az, amit kommunikálni akarunk magunkról Milyen értékek mentén éled az életed? Nem lehetsz egyszer ilyen, máskor olyan: egységes értékrendet, stílust, márkát kell képviselned, ami felismerhetővé tesz! A következetlenség a legjobb hírnevet is megöli. Legyen pozitív a kisugárzásod: az emberek jobban szeretik a mosolygós és optimista embereket, akik képesek energiát adni, mint azokat, akik energiavámpírok!
13
Personal branding Keresd meg a személyiségedhez leginkább passzoló csatornákat. Korántsem kell mindenkinek a médiából folynia. Valaki a vállalati belső értekezleteken, rendezvényeken akarja a márkáját építeni, más a szakmai eseményeken, konferenciákon. A csatorna attól is függ, hogy nekem melyik a komfortosabb, de leginkább attól, hogy ki a célcsoportod… A hierarchiában elfoglalt helyednek és a személyes márkádnak nincs feltétlenül köze egymáshoz. Egy kinevezés korántsem garantálja, hogy rajongóid lesznek…, vagy csak addig, amíg pozícióban vagy.
14
Personal branding A személyes márkád minősége korántsem csak személyedre utal. A munkád végeredményének vagy a munkatársaid megítélését is befolyásolhatja, sőt, viselkedésed és stílusod jó vagy akár rossz fényt vethet az egész vállalatra. Personal Branding nehezen építhető, de könnyen rombolható
15
Marketing Outsearching Döntés kérdése: Az átadó a marketing tevékenységét házon belül vagy kiszervezetten végzi Kiszerezés előnyei Bérek megtakarítása Kiterjedt szakértői háttér Objektív híd az átadó és átvevő között Olcsóbb beszerzések (ügynökségek olcsóbban tudnak) Personal branding képzések
16
Köszönjük A Figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.