Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc 06-20-298-07-15
(Hamarosan!)
3
A Titok…
4
Cél Célcsoport
5
Mire használhatjuk a céges Facebook oldalunkat?
Leginkább B2C és nem B2B kommunikációra Márkaépítés (Branding) Célcsoportjaink megismerése Egyszerűbb ügyfélszolgálat lehetősége Válságkezelés Új potenciális ügyfelek és vásárlók találhatnak ránk
6
Hogyan lehet egyre több rajongónk?
Minőségi tartalmat adunk! Honlapon jól látható helyen fel kell hívni a figyelmet a Facebook oldalunkra Minden más egyéb céges kommunikációnkban (offline is) fel kell hívni a vásárlóink/fogyasztóink figyelmét a FB oldalunkra Vírusként terjedő alkalmazásokkal (kvíz, egyéb játékkal) Facebook hirdetés: CPC: kattintás után fizet a hirdető CPM: megjelenések száma után fizet a hirdető
7
Párbeszéd! Miképp?
8
Bizalom
9
Facebook oldal szabályzat, házirend
Érdemes készíteni egy házirendet, amely egy külön fül lehet a Facebook oldalon. Jegyzetben is elkészíthetjük. A Facebook oldalunk szabályait fektethetjük le, mit szabad és mit nem. Ez azért is jó, mert kritikus kommunikációs helyzetekben tudunk rá hivatkozni. Troll kezeléshez elengedhetetlen!
10
Hányszor és mikor posztoljunk?
Ideális esetben egy nap akár háromszor is, de csak akkor, ha tényleg tudunk tartalmat adni. Minimum heti két poszt legyen a tapasztalataim szerint. Természetesen média oldalaknál ez sokkal több is lehet. Ha a rajongók megszoknak egy bizonyos poszt számot, attól kevesebbet ne posztoljunk! Reggel menjen ki az első poszt munka kezdete előtt, aztán pedig ebédidőben, utána pedig a késő délutáni órákban a munkaidő lejárta körül.
11
Hogyan posztoljunk? Posztjaink között teljen el legalább két-három óra, különben a posztok egymást kioltják . Használjuk ki a Timeline nyújtotta lehetőségeket! Használjunk időzített posztokat! Ha egy poszttal túl kevés reakciót váltottunk ki, akkor újra posztoljuk ki azt a bejegyzést, ha kell egy kicsit fogalmazzuk át. Vegyesen posztoljunk képet, szöveget és videót. Mindenképpen írjunk valami kommentet a képekhez és a videókhoz is. Ne írjunk litániát! Kérdezzük a rajongóinkat!
12
Használjunk -kat! Több felmérés bizonyította már, hogyha smiley-kat használunk egy bejegyzésen belül akkor több interakció érkezik a rajongóktól az adott posztra.
13
Használjunk # hashtageket!
14
Használjunk # hashtageket!
15
Használjunk linkrövidítőt!
16
Vigyázzunk, hogy kitől osztunk meg!
17
Linkekkel vigyázzunk!
18
Vonjuk be a cég életébe a rajongókat! Kérjük ki a véleményüket!
19
LIKE vs SHARE
20
LIKE vs SHARE
21
Idézetek
22
Töltsd ki az üres részt! Mi jut eszedbe? Írd le!
23
Ne csak szöveg!
24
Minőségi tartalom!
25
Ezt nagyon ne!
26
Ezt se!
27
Mit ne csináljunk a céges FB kommunikációnkban?!
Ne tegyük tele a falat direkt marketing üzenetekkel! Ne legyünk túl érzékenyek, viseljük jól a kritikát! Ne hagyjuk az alpári hangnemet! Ne politizáljunk! Kerüljük a lájkvásárlást!
28
Összefoglalás Ne féljünk a Facebook-tól! Vágjunk bele! Facebook-ra fel! Ha nem boldogulunk, kérjük szakember segítségét! Content is the king! Context is the queen! Értékes, minőségi tartalmat adjunk! Bizalomépítés! Fontos, hogy bizalmat adjunk, és akkor bizalmat kapunk!
29
Kérem, készítsék elő okostelefonjaikat, és vagy a QR kód segítségével, vagy az alábbi online felületeken lépjenek velem kapcsolatba! facebook.com/marketingarc linkedin.com/in/marketingarc pinterest.com/szilibacsi/ instagram.com/marketingarc google.com/+SzilárdHéjj
30
Köszönöm a figyelmüket!
Ha Marketing, akkor
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.