Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaNatália Lakatosné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Virtuális világ tárolása Szirmay-Kalos László
2
Belső világ tárolása l Geometria: pontok koordinátái l Topológia: élek-pontok; lapok-pontok;... l hierarchia: objektum-lapok-élek-pontok l transzformáció: lokális és világkoordináta rendszerek modellezőképszintézis világ fáljkonv VRML, 3DS, OBJ, DXF IGES, MB, MD2,...
3
Egyszerű hierarchikus modell Objektum Primitív Pont obj1 szakasz1 Bezier kör point1 point2 point3 point4 point5 point1 point6
4
Geometria kiemelése obj1 szakasz1 Bezier kör x y
5
Hierarchikus színtér gráfok Karosszéria Kerék1 transzformáció Kerék2 transzformáció kerék Ferrari haladási transzformáció Kerék Forgatási transzformáció
6
VRML #VRML V2.0 utf8 Shape { geometry Box { size 1.5 1.2 1 } appearance Appearance { material Material { diffuseColor 0.8 0.8 0.8 }} } Transform { translation 0 0.1 0 rotation 1 0 0 1.571 children [ Shape { geometry Cylinder { radius 0.7 height 0.3 } appearance Appearance { material Material { diffuseColor 0.7 0.7 0.1 }} } ] } BoxTransform Cylinder
7
VRML folytatás Transform { translation 0 1 0 rotation 0 0 1 0.1221 children [ DEF antenna Shape { geometry Cylinder { radius.05 height 3 } appearance Appearance { material Material { diffuseColor 0.7 0.7 0.1 } } } ] } Transform { translation 0 1 0 rotation 0 0 1 -0.1221 children [ USE antenna ] } Transform Cylinder = antenna
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.