Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Németh András A sci-fi játékírás nehézségei. Bevezetés játék = modell modell = egyszerűsítés absztrakt → realisztikus.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Németh András A sci-fi játékírás nehézségei. Bevezetés játék = modell modell = egyszerűsítés absztrakt → realisztikus."— Előadás másolata:

1 Németh András A sci-fi játékírás nehézségei

2 Bevezetés játék = modell modell = egyszerűsítés absztrakt → realisztikus

3 Téridő sci-fi → űr emberi agy → Föld nagyságrendi problémák tér: bolygó, naprendszer, galaxis...  ábrázolás  interfész

4 Téridő (folyt.) idő:  szaporodás (évtizedek)  termelés (évek)  harcok (napok-hetek-hónapok)  unalom, kezelhetőség, realisztikusság sebesség: fény  Krugman: A csillagközi kereskedelem elmélete  parsec/perc

5 Technológia Dyson-gömb (teljesítmény: 100 trillió MW)  adattárolás  gameplay termelési láncok  terraformált bolygók  műanyaggyártás

6 Egyéb ökoszféra  stabilitás  biodiverzitás  nagyságrendek: bolygóméret, húsipar monetáris politika  korlátlan növekedés  növekvő pénzmennyiség szükséges

7 Kérdések?


Letölteni ppt "Németh András A sci-fi játékírás nehézségei. Bevezetés játék = modell modell = egyszerűsítés absztrakt → realisztikus."

Hasonló előadás


Google Hirdetések