Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Iskolai magatartási zavarok homeopátiás kezelése

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Iskolai magatartási zavarok homeopátiás kezelése"— Előadás másolata:

1 Iskolai magatartási zavarok homeopátiás kezelése
Dr. Jacques Boulet Nemzetközi CEDH szervezet igazgatója gyermekgyógyász, homeopátiás orvos San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

2 Iskolai nehézségek Pszichopatológiai zavarok. : a stressz, a dadogás,
a tikkek OKZ (obszcesszív kompulzív zavar) San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

3 Iskolai nehézségek Tanulási zavarok: diszlexia, szellemi koraérettség,
figyelemhiányos rendellenesség hiperaktivitás San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

4 A stressz A nevelés szerepe, családi környezet A pszichoterápia
A klasszikus gyógyszerek A homeopátia szerepe: pszicho-szomatikus globális megközelítés San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

5 Dadogás A dadogás olyan kommunikációs zavar, ahol a beszédet izomgörcs nehezíti és/vagy akadályozza. Különbözik a hebegéstől és az akadozó beszédtől. A beszéd akadályoztatását az arcon, a végtagokon jelentkező akaratlan mozgások, légzési nehézségek, izzadás, arckipirulás kísérik. San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

6 Dadogás STRAMONIUM HYOCYAMUS BELLADONNA ARGENTUM NITRICUM GELSEMIUM
KALIUM BROMATUM CAUSTICUM LACHESIS MERCURIUS SOLUBILIS IGNATIA NUX VOMICA. San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

7 A tikkek « a tikk olyan szokásos és tudatos konvulzív mozgás, melyet a test egy vagy több izmának akaratlan összehúzódása eredményez, és amely a leggyakrabban, de nem megfelelő időben a normális élet valamely reflex mozdulatát idézi fel  » . A tikkek nem léteznek 5 vagy 6 éves kor előtt és a serdülőkorban leggyakrabban eltűnnek. A fáradtság vagy erős érzelmi hatás fokozza a tünetet. A tikkek alvás közben eltűnnek. San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

8 Tikkek LYCOPODIUM CUPRUM
IGNATIA AGARICUS (pislogás)‏ CINA (orrdörzsölés, ásítozás )‏ KALIUM BROMATUM (pszichomotoros nyugtalanság )‏ STAPHYSAGRIA (etiológiai összefüggés ) . LYCOPODIUM CUPRUM MYGALE LASIODORA (arc, nyak, a fej jobb oldalra hajlítása) PERTUSSINUM (szamárköhögéshez hasonló) San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

9 OKD= obszcesszív kompulzív zavar
Az obszcesszív kompulzív zavarok a szorongásos patológiákhoz tartoznak. A kényszeres gondolatok leküzdése érdekében az érintett személyek rituális vagy kényszeres cselekvésekhez folyamodnak. Ezek a rituális viselkedési formák nem okoznak örömöt a betegnek, de átmenetileg enyhítik az állapotát. A lakosság közel 2-4%-át érintheti az OKD. A betegség a legtöbbször a serdülőkorban vagy a korai ifjúkorban kezdődik. A betegség fejlődése változó. Az OKD-t pszichoterápiával, szorongásoldó, egyes antidepresszáns gyógyszerekkel lehet kezelni. San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

10 Diszlexia ”A diszlexia az olvasási képesség elsajátításának olyan tartós és súlyos zavara, amely a normális intelligencia, a hagyományos oktatás és megfelelő szociális-kulturális körülmények ellenére jelentkezik.” . San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

11 Koraérettség Ez a meghatározás korlátozó jellegű: a koraérettség nem az életkorhoz viszonyított nagyobb szellemi fejlettséget jelent, hanem egy bizonyos gondolkodásmódot, az információ feldolgozásának, egy helyzet kezelésének a módját tükrözi, ami nagyon különbözik a hasonló korú gyerekeknél tapasztalt megnyilvánulásoktól. A szakirodalom meghatározása szerint a koraérettség akkor áll fenn, ha az intelligencia hányados meghaladja a 125 vagy 130 pontot. San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

12 A figyelemhiányos rendellenesség hiperaktivitás
Motoros problémák Érzelmi problémák Kognitív problémák Gyakori intrikáció szorongással és/vagy depresszióval San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

13 A VÁLASZTÁS KRITÉRIUMAI
San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

14 A hiperaktivitás tünetei
Állandóan mozgatja a kezét és a lábát Izeg-mozog a székén, nem képes ülve maradni Gátlástalanul rohangál, futkározik és mindenhová felmászik Nehezen tud nyugodtan maradni Nyüzsög, mintha „felhúzták volna” Megállás nélkül beszélget San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés

15 Az impulzivitás tünetei
Válaszol a kérdésekre, mielőtt azokat teljesen megfogalmaztuk volna Nehezen várja ki a sorát Gyakran félbeszakítja a többieket vagy felhívja magára a figyelmet San Paolo -sept Copyright® CEDH France - Tous droits d’utilisation et de traduction réservés


Letölteni ppt "Iskolai magatartási zavarok homeopátiás kezelése"

Hasonló előadás


Google Hirdetések