Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt."— Előadás másolata:

1

2 Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Ügyfélközpontúság - Minőség – Hatékonyság kiemelt feladatunk a lakosság pontos és alapos tájékoztatása az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályoknak és a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket munkatársaink szakmailag felkészültek, tapasztaltak feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük

3 Az M0 útgyűrűvel kapcsolatos eddigi kommunikáció
Lakossági fórumot tartottunk: Budapest – XXII. kerület 2009 július Törökbálint október 22-én Sajtótájékoztató: január 7-én Sajtóközlemények: 21 db A sajtó számára havi rendszerességgel jelentést adunk ki a munkálatok előrehaladásáról.

4 M0 útgyűrű déli szektor bővítése
Az M0 útgyűrű déli szektorának bővítése elengedhetetlen, mert: a jelenlegi kiépítés mellett túlzsúfolt – nagy a tranzit és teherautó-forgalom balesetveszélyes – a félpályás kiépítés okán nincsenek leállósávok a hiányzó leállósávok miatt a forgalom nagyon érzékeny a balesetekre, üzemzavarokra szükséges az M0 útgyűrű déli és keleti szektorának csatlakoztatása

5 M0 útgyűrű – forgalmi adatok

6 M0 útgyűrű déli szektor bővítése
A beruházást követően az M0 útgyűrű teljes déli szektorának paraméterei: 2x3 sáv + leállósáv korszerű beton burkolat megépül összesen 29 db műtárgy átépül összesen 8 db csomópont A bővítés az Európai Unió támogatásával, a Kohéziós Alap társfinanszírozásával valósul meg. A támogatás összege: Ft. (85% EU forrás, 15% hazai forrás)

7 M0 útgyűrű déli szektor bővítése
A kivitelezési munkákat 4 szakaszra osztottuk: I. M0-M1 csomópont bővítés II. M1-M6 autópályák közötti szakasz – már folynak a bővítési munkálatok III. M6 autópálya – 51. sz. főút – már folynak a bővítési munkálatok IV. 51. sz. főút – M5 autópálya közötti szakasz – új nyomvonal létesül az M0 déli és keleti szektorainak összekapcsolása céljából

8 M0 útgyűrű áttekintő térképe

9 51. sz. főút – M5 autópálya közötti szakasz
A megvalósításban résztvevő cégek Tervező: UNITEF-CÉH Zrt. Mérnök: M0 Déli Szektor Mérnöki Konzorcium A konzorcium vezetője: UTIBER Kft. A konzorcium tagja: Metróber Kft.

10 51. sz. főút – M5 autópálya közötti szakasz
A megvalósításban résztvevő cégek Kivitelező: EMWL Konzorcium A konzorcium vezetője: Euroaszfalt Kft. A konzorcium tagja: MAHÍD 2000 Zrt., W-MIX Kft., Lavinamix Kft.

11 M0 útgyűrű átnézeti rajza
23,2 - 29,5 km sz. között

12 Előzetes felmérések, tanulmányok, engedélyek
Környezetvédelmi hatástanulmány – Jogerős környezetvédelmi engedély – Építési engedély – Régészeti feltárások Közvélemény-kutatás

13 Hogyan készül a szakasz?
Az M0 útgyűrű újonnan épülő szakasza 2x3 forgalmi sáv + leállósáv kialakítással. Szakasz hossza: 6,3 km A pálya: nagy teherbírású betonburkolat Főbb mennyiségek: Töltésépítés: m3 Bevágás készítés: m3 Burkolatépítés (CP 4/2,7): m2 Hidak, műtárgyak száma: 5 db aluljáró és felüljáró Forgalmi csomópontok 2 db Véderdő telepítés 14 ha

14 Ütemezés Kivitelezői szerződés megkötése: Kivitelezési munkák kezdete: Tervezett befejezési határidő: Tervezett forgalomba helyezés:

15 A lakosságot érintő változások
Mind az M0 útgyűrű bővítése, mind pedig az új szakasz építése a jelenlegi forgalom folyamatos fenntartása mellett valósul meg. Forgalom terelésre, sávelhúzásokra kell majd számítani, amiről folyamatosan és időben tájékoztatjuk a lakosságot és a közlekedőket.

16 Köszönjük megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt."

Hasonló előadás


Google Hirdetések