Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaElvira Bodnárné Megváltozta több, mint 10 éve
1
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika
2
A marketing kommunikációs eszközök
Marketing elemekre épülő kommunikációt jelentik A vállalat és környezete közötti formális és informális kapcsolatrendszert tartják mozgásban
3
A marketing kommunikáció folyamata
A célközönség meghatározása A kommunikáció céljainak meghatározása Az üzenet megtervezése (AIDA, tartalom-szerkezet-forrás) A kommunikációs csatornák kiválasztása A költségek meghatározása Döntés a kommunikációs-mixről A folyamat menedzselése és összehangolása
4
Kérdés: Melyik lépésnél melyik társtudományt tudjuk hasznosítani?
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.