Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika."— Előadás másolata:

1 2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika

2 A marketing kommunikációs eszközök
Marketing elemekre épülő kommunikációt jelentik A vállalat és környezete közötti formális és informális kapcsolatrendszert tartják mozgásban

3 A marketing kommunikáció folyamata
A célközönség meghatározása A kommunikáció céljainak meghatározása Az üzenet megtervezése (AIDA, tartalom-szerkezet-forrás) A kommunikációs csatornák kiválasztása A költségek meghatározása Döntés a kommunikációs-mixről A folyamat menedzselése és összehangolása

4 Kérdés: Melyik lépésnél melyik társtudományt tudjuk hasznosítani?


Letölteni ppt "2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika."

Hasonló előadás


Google Hirdetések