Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Tájékoztató rendezvénysorozat hazai és EU-s szintű tapasztalatok „Marketing, PR és reklám az egészségügyben” XI. Országos konferencia 2008. február 21.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Tájékoztató rendezvénysorozat hazai és EU-s szintű tapasztalatok „Marketing, PR és reklám az egészségügyben” XI. Országos konferencia 2008. február 21."— Előadás másolata:

1 Tájékoztató rendezvénysorozat hazai és EU-s szintű tapasztalatok „Marketing, PR és reklám az egészségügyben” XI. Országos konferencia 2008. február 21.

2 A Próbakő Kommunikációról

3 Próbakő Kommunikáció Megközelítés: Rugalmas, projektalapú gondolkodás Eredményorientált kivitelezés Helyi tapasztalat, nemzetközi háttér Rövid reakcióidő; szükség esetén 24/7 standby Erős újságírói háttér: ‘újságíró az ügyfél irodájában’ megközelítés Misszió: „Számunkra nem a kommunikációs eszköz, hanem az eredmény számít.”

4 Probako Communications Tények: Alapítva: 2003 Név: Próbakő (Touchstone) Shakespeare Ahogy tetszik című drámájának bölcs és szellemes udvari bolondja; a modern kommunikációs tanácsadó egyik archetípusa. Alapító partnerek: közel egy évtizedes újságírói, pr és médiapiaci tapasztalatok. Startégiai partnerek: –Fabrik online ügynökség: webdesign, programozás, online kampányok –Carbon Group reklámügynökség: teljes körű ATL reklámtervezés és kivitelezés, kampánymenedzsment Website: www.probako.huwww.probako.hu

5 Iparági kapcsolatok Több kollégánk a Magyar PR Szövetség tagja. R. Nagy András (alapító partner) Global Affiliate Partner a londoni Chartered Institute of Public Relations szervezetben. Gosztonyi Csaba (alapító partner) az MRSZ elnökségi és ügyvezetőségi tagja, az EFFIE verseny állandó zsűritagja és a Golden Drum Nemzetközi Reklámfesztivál magyar nagykövete. A Próbakő Kommunikáció a Worldcom PR Group tagja.

6 Egészségügyi referenciák Corporate és termék website tervezés, kivitelezés Tartalommenedzsment Teljeskörű PR-tevékenység Rendezvényszervezés Tartalommenedzsment PR-kampány tervezés, kivitelezés Sajtótájékoztató, interjúszervezés Sajtófigyelés, elemzés Médiakapcsolat munka Szövegírás Sajtófigyelés

7 A HELP kampány nemzetközi háttere

8 HELP EU A kampány alapstratégiája: A dohányzás „denormalizálása” az Európai Unióban; azaz a dohányfüstmentes élet legyen a követendő életforma a 27 tagállamban 3 kulcsterület, vagy kulcstéma Megelőzés támogatása Leszokás segítése A passzív dohányzás veszélyeinek bemutatása Célközöség Fiatalok: 15-24 év Fiatal felnőttek: 25-35 év

9 HELP EU Politikai/szakmai kapcsolatrendszer The European Network for Smoking Prevention (ENSP) The European Network of Quitlines Egészségügyi minisztériumok, illetve azok társintézményei Kampánystáb Ligaris (Franciaország) – kreatív ügynökség Carat (az EU minden tagállama) – médiatervezés és vásárlás B&S (Belgium) – vezető PR ügynökség Worldcom PR Group (az EU minden tagállama) – teljes körű PR és rendezvényszervezés

10 HELP EU A kampány felépítése 2005 Indulás: 2005 márciusa; Markos Kyprianou biztos sajtótájékoztatója 3 hónapos figyelemfelkeltő road show helyi sajtótájékoztatókkal (25 ország, 25 főváros, 25 helyszín) Website indítása: ww.help-eu.com; az EU összes hivatalos nyelvén Televíziós szpotkampány Sajtókapcsolati munka – sajtóközlemények, háttéranyagok

11 HELP EU A kampány felépítése 2006 CO-tesztek indulása Országos road showk a tagállamokban – rengeteg szóróanyaggal, ajándékkal Korábbi kampányelemek (TV, website, sajtókapcsolat folytatása)

12 HELP EU A kampány felépítése 2007 CO-tesztek folytatása – az első céges mérések Országos road showk folytatódnak a tagállamokban – rengeteg szóróanyaggal, ajándékkal Ifjúsági szervezetek bevonása – Youth Manifesto Korábbi kampányelemek (TV, website, sajtókapcsolat folytatása)

13 A HELP Magyarországon

14 HELP Magyarország Hazai kampánystáb Dr. Szilágyi Tibor orvosszakértő (a ENSP képviseletében) Carat Budapest Próbakő Kommunikáció (a Worldcom képviseletében) Célközönség és kampánystruktúra: a nemzetközi elvárásokkal teljes összhangban Egyéb helyi szakmai kapcsolatok ÁNTSZ OEFI Magyar Rákellenes Liga Magyar Orvostanhallgatók Egyesülete Oxigénnel Kezeltek Közhasznú Egyesülete (OKKE) Egyéb civil- és betegszervezetek

15 HELP Magyarország Fontosabb kampányesemények 2005 Sajtótájékoztató a road show budapesti állomásán (40 újságíró, komoly médiaérdeklődés) Sajtókapcsolati munka izgalmas sajtóanyagokkal („nők és dohányzás”, „dohányzás és szex” stb.) Kapcsolatfelvétel az érintett szervezetekkel – együttműködés indítása

16 HELP Magyarország Fontosabb kampányesemények 2006 Sajtótájékoztató május 31-én, a Nemdohányzó Világnapon Az első hazai CO-teszt road show tavasszal egyetemi városokban (Debrecen, Szeged, Pécs, Győr, Piliscsaba, Budapest – együttműködésben a MOE-vel) Helyi és regionális szintű sajtókapcsolati munka Őszi egyetemi CO-teszt road show 10 budapesti felsőoktatási intézményben (együttműködésben a budapesti ÁNTSZ-szel)

17 HELP Magyarország Fontosabb kampányesemények 2007 Sajtótájékoztatók tavasszal és ősszel (Youth Manifesto és CO- eredmények kapcsán) Nyári CO-teszt road show népszerű nyaralóhelyeken a Balaton, a Velencei-tó és a Tisza- tó környékén Filmforgatás a road show-ról, fájlmegosztók használata Céges CO-mérések és megjelenés egyéb rendezvényeken (pl. aug.19. Andrássy út) Oktató készlet iskoláknak – együttműködés az Oktatási Minisztériummal

18 Nemzetközi eredmények 2005-2007 172 millió európai emlékszik, hogy legalább 1-szer látta valamelyik kampányfilmet Több mint 3 milliárd médiakontaktus (TV, online, print) Az európai fiatalok 60%-a látta valamelyik kampányfilmet Az európai lakosság 77%-a kedvelte a kampányfilmeket 4 millió látogatás a HELP website-on Több mint 570 esemény Európa-szerte Több mint 180 000 CO-tesz Több mint 5000 sajtómegjelenés (PR-munka)

19 Hazai eredmények 2005-2007 A legnagyobb tévécsatornák sugározták a reklámfilmeket A PR-munkának köszönhetően tartalmi megjelenések a legfontosabb TV-műsorokban, sajtótermékekben, rádiókban, online felületeken Közel 50 rendezvény (road show és egyéb) Eddig több mint 10 000 CO-mérés (az idei év célszáma 25 rendezvény és legalább 10 000 mérés!) Sikeres együttműködés helyi szakmai szervezetekkel Sikeres oktató csomag program

20 Tanulságok EU szinten Az összehangolt események ereje (pl. május 31.) Lokalizált megjelenések fontossága – a média szereti a helyi vonatkozásokat Széleskörű CO eredménykommunikáció ereje – az újságírók szeretnek összehasonlító anyagokat közölni Hazai szinten Ha adunk valamit az embereknek, az pozitív fogadtatásra talál (nemcsak ajándékok, hanem ennél több, pl. CO-mérés) Regionális szintű kommunikáció fontossága (jól működő kapcsolat megyei lapokkal, városi rádiókkal) Ha az embereket ott érjük el, ahol vannak, szinte biztos a siker (pl. strand road show) Az NGO-k bevonása hitelességet ad Helyi és nemzetközi infók újságíróknak (kizárólagos információk ereje; pl. Népszabadság megjelenés) Média együttműködés ereje

21 Kontakt: R. Nagy András Próbakő Kommunikáció H-1143 Budapest Szobránc köz 8. Tel./Fax.: +36 1 488 74 96 Mobil: +36 20 55 50 641 E-mail rnagy@probako.hurnagy@probako.hu Website: www.probako.hu

22 Köszönöm a figyelmet


Letölteni ppt "Tájékoztató rendezvénysorozat hazai és EU-s szintű tapasztalatok „Marketing, PR és reklám az egészségügyben” XI. Országos konferencia 2008. február 21."

Hasonló előadás


Google Hirdetések