Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAlfréd Székely Megváltozta több, mint 10 éve
1
VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon
Vendler Balázs, ügyvezető MarkCon Kommunikációs Kft. 1
2
MarkCon Informatikai Kft. MarkCon Kommunikációs Kft. Alapítás 1999
BEMUTATKOZÁS MarkCon Informatikai Kft. MarkCon Kommunikációs Kft. Alapítás 1999 tevékenységi terület: online és offline kommunikációs tervezés, kivitelezés Elismerések Dél-Dunántúli Minőségi Díj Baranya Megyei Innovációs Díj Magyar Innovációs Nagydíj – 14 sikeres innováció 2
3
FELSŐOKTATÁSI ÉLETPÁLYA
Szereplők: Pályatervezők korosztály 17-25 egyetemi pályához kapcsolódóan Oktatási intézmény mint befogadó közeg Munkáltatók mint felvevő közeg 3
4
Az egyén döntésének támogatása életpályájának mérföldköveinél.
FŐ CÉL: Az egyén döntésének támogatása életpályájának mérföldköveinél. középiskola felsőoktatás munkaerőpiac 4
5
önismeret gazdagítása szakmai tudás vizsgálata motiváció vizsgálata
TÁMOGATOTT TERÜLETEK önismeret gazdagítása szakmai tudás vizsgálata motiváció vizsgálata kompetenciák vizsgálata információk átadása objektív információk szubjektív információk 5
6
körülmények bemutatása környezet bemutatása
OBJEKTÍV INFORMÁCIÓK képzések bemutatása szervezet bemutatása körülmények bemutatása környezet bemutatása Szubjektív információk (web2) személyes benyomások személyes tapasztalatok közösségi vélemények, értékelések 6
8
Mi is ez a virtuális egyetem?
Lehetőség a tájékozódásra (város, egyetem, kar, képzés, felvételi, hallgatói élet útvesztői) az ismerkedésre (tanárok, hallgatók, évfolyamtársak) a választásra (több szakterület) Önismeret gazdagítására
9
Miről szól a virtuális egyetem?
A játék számokban: 2 város közel 300 helyszín több mint 600 szituáció közel 4000 kérdés
10
Miről szól a virtuális egyetem?
11
Miről szól a virtuális egyetem?
12
Miről szól a virtuális egyetem?
13
Miről szól a virtuális egyetem?
14
Miről szól a virtuális egyetem?
15
Miről szól a virtuális egyetem?
16
Miről szól a virtuális egyetem?
17
Miről szól a virtuális egyetem?
21
Mi mindent nyerhetnek? Információk Élmények Barátok Nyeremények
22
Mi mindent nyerhetnek? További nyeremények magazin előfizetések
koncertjegyek színház- és mozijegyek gólyatábori helyek CD-k, könyvek ajándékcsomagok
23
A virtuális világ megalkotói
Tartalomfejlesztést koordinálta | Istvanovszki Zsanett Informatiki fejlesztést koordinálta | Vendler Balázs Koncepció | Istvanovszki Zsanett | Vendler Balázs Játék menete | Istvanovszki Zsanett | Szalai Miklós | Vendler Balázs Grafika | Falmann László | Pinczehelyi Márk Játék spot | Falmann László 3d grafika | Appelshoffer Martin | Balogh András | Horváth Gábor | Somogyi Donát | Végh Mátyás Szituációk/szöveg | Dénes Péter | Kiss Alexandra | Tencz Zsófia Fotók | Kiss Alexandra | Tencz Zsófia | PTE és Kari szervezetei A fotókat feltöltötte | Mariák Kálmán Webfejlesztés | Árvai Tamás Flash navigáció | Fischer Norbert | Dombai Attila Játékmotor | Huba Zsolt | Miklós Péter | Sasvári László | Takaró Gábor Kapcsolati háló integráció | DEXTER Kft. - CSX | Ács Péter | Dobos Lóránt | Sasvári László Marketing koncepció | Dénes Péter | Nagy Ákos Szponzoráció | Herr Kinga | Nagy Balázs Minden jog fenntartva – MarkCon 2009 | Felelős vezető: Vendler Balázs, ügyvezető
24
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.