Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Miért jó Neked az igény szerinti értékesítés?
2
Túl sokat tárgyalsz, de nem jutsz egyről a kettőre?
3
2013-mat írunk! Az ódivatú értékesítési modell:
Kapcsolatfelvétel -> Bizalomépítés -> Ügyféltípus meghatározás -> Prezentálás -> Kifogáskezelés -> Zárás -> EZ ELÉG?
4
Mik a problémák? Az ügyfelek felkészültebbek és tájékozottabbak lettek
Nem akarják, hogy sablonos termékekkel, szolgáltatásokkal lássák el őket, EGYEDI ajánlatokra várnak Sokkal könnyebben mondanak NEM-et Élményt várnak az értékesítési beszélgetéstől, jól akarják érezni magukat közben
5
IGÉNY SZERINTI ÉRTÉKESÍTÉS!
Mi a megoldás? A hagyományos, ódivatú értékesítési modell erre NEM KÍNÁL megoldást A megoldás az: IGÉNY SZERINTI ÉRTÉKESÍTÉS!
6
Részletesen:
7
IRATKOZZ FEL MOST!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.