Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KECSKEMÉTI FŐISKOLA MF RFK 2009. június 3.. Kecskeméti Főiskola (KF)   Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar (GAMF)   Kertészeti Főiskolai.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KECSKEMÉTI FŐISKOLA MF RFK 2009. június 3.. Kecskeméti Főiskola (KF)   Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar (GAMF)   Kertészeti Főiskolai."— Előadás másolata:

1 KECSKEMÉTI FŐISKOLA MF RFK 2009. június 3.

2 Kecskeméti Főiskola (KF)   Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar (GAMF)   Kertészeti Főiskolai Kar (KFK)   Tanítóképző Főiskolai Kar (TFK) Összes Hallgató: 4500– 5000 fő Összes oktató, tanár: 150 – 160 fő

3 GAMF szakok KFK szakok TFK szakok GyártásinformatikaiKörnyezet- gazdálkodási agrármérnöki Tanítóképző Műanyagfeldolgozó technológiai VidékfejlesztésiÓvodapedagógiai MérnökinformatikaiKertészmérnöki Műszaki tanári Ipari forma- és terméktervezői Anyagmérnöki (~ 2500 hallgató)(~ 800 hallgató)(~ 1200 hallgató)

4 Tevékenységek:   Felsőfokú szakképzés,   Felsőfokú oktatás, nevelés, (BSc)   Szakirányú továbbképzés,   Kutatás, fejlesztés,innováció   Szolgáltatás (szaktanácsadás, felnőttképzés, szakképzés)

5 A KF erősségei:   Gyakorlatias képzés   Korszerű ipari laboratóriumi felszereltség Számítástechnikai Műanyagfeldolgozó Robottechnikai, mechatronikai Elektrotechnikai, kibernetikai, NC/CNC megmunkáló gépi Méréstechnikai, Szerelő, Anyagvizsgáló laboratóriumok. Korszerű környezettudományi labor Kertészeti tangazdaság és bemutató kert Természettudományi szaktanterem Projektpedagógiai szaktanterem Zene és vizuális művészeti szaktanterem, Kiállító terem

6 A gyakorlati oktatás és a K+F tevékenység tárgyi feltételei, laboratóriumi képek:

7

8

9 Spektrofotométer Atomemissziós spektrométer elemanalizátor Hidrokulturás papríka Folyamatos áramlású analizátor Talajkivonat készítés

10

11 Tudományos műhelyek: GAMF Kar:   Finomfelületi megmunkálások   Mágneses abrazív, és mágneses vasaló megmunkálások,   Minimálkenés, környezetbarát technológiák   Nagysebességű forgácsoló megmunkálás,   Nanokompozitok,   Robotika,   Műanyagok tulajdonságai a megmunkálási paraméterek függvényében,   Műanyagok újrafeldolgozása,   Lemezalakító technológiák hatékonyságának növelése,   Lézertechnológiák mérésben, megmunkálásban,   Neurális hálózatok, alakfelismerés, Fuzzy-logic, sokdimenziós terek.

12 KFK:   Kétkomponensű szinergista biokontroll készítmények alkalmazása a zöldség- és gombatermesztésben, különösen nagy kárt okozó mikrobák ellen.   Poliszacharid alapú bioetanol klaszter létrehozása és különböző eredetű mezőgazdasági hulladékok hasznosítása.   Hidrokulturás dísznövény- és zöldségtermesztési rendszerek.   Integrált gyümölcs- és szőlőtermesztés.   A Duna-Tisza közi homokhátság fenntartható gazdálkodásának modellezése.

13 TFK Idegen nyelvi, Irodalom- és Kultúrtudományi Műhely. A célországok nyelvéhez (angol, német), irodalmához, kultúrájához és a nyelvi képzéshez kapcsolódó kutatások Nyelvészeti és irodalomtudományi kutatóműhely. Drámapedagógiai, finnugor nyelvészeti, irodalomtörténeti (Madách, Füst Milan, iskoladrámák, nyugati magyar irodalom), olvasástudományi kutatások. KÖRLÁNC Országos Egyesület a Környezeti Nevelésért pedagógiai műhely. A környezeti nevelés javítását tűzte ki célul. Neveléstudományi műhely. Neveléstörténet, a neveléselmélet, a pszichológia, a nevelés-pszichológia, a család-pszichológia, oktatási minőségbiztosítás.

14 TFK   Projektpedagógiai Társaság (PPT). A tanulóközpontú oktatás gyakorlatban is érvényesülő megvalósítását népszerűsíti.   Társadalomtudományi műhely.   Felsőoktatási Vizuális Nevelési Kollégium. A vizuális kultúra tantárgy együttesének, tantárgyi programjainak, a vizuális nevelés tevékenységeinek, módszertani megújítási lehetőségein munkálkodó műhely.

15 Fejlesztések a korszerű Kecskeméti Főiskoláért 2008-2009

16 A TIOP 1.3.1. pályázat számokban

17 Források: 1.) Ingatlanértékesítés bevétele (18,9 ha) 1 497,5 millió Ft 2.) Hozam bevétel (2008-2009) 160,6 millió Ft 3.) Kari és központi saját bevételek38,1 millió Ft Összesen:1 696, 2 millió Ft

18 Fejlesztések: 1.) Fűtésrekonstrukció 430,3 millió Ft 2.) TFK Zenei épület és Pedagógiai Szakkönyvtár 211,3 millió Ft 3.) Sportcsarnok 329,9 millió Ft 4.) Nagyelőadók, aula felújítása310,0 millió Ft 5.) Felújítások, korszerűsítések50,0 millió Ft TFK sportudvar KFK Kertészeti Szakkönyvtár KFK világításkorszerűsítés 6.) Laboratóriumi eszközök beszerzése (b. pályázat) 109,6 millió Ft 7.) GAMF Kar Műszaki Szakkönyvtár felújítása60,0 millió Ft 8.) TIOP pályázat önrésze139,0 millió Ft 9.) TIOP pályázat terveinek elkészítése56,1 millió Ft Összesen:1 696,2 millió Ft

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28 Szak, szakpárKMF Felvettek 2008-ban összesen Ponthatár 2008-ban Jelentkezők 2008-ban Jelentkezők 04. 02-án Összesen Első helyen Össz.Első gépészmérnökiALA5918713466198121 gépészmérnökiALK171871232111919 gépészmérnökiANA107160319101507194 gépipari mérnökasszisztensFNA8194288427 ipari termék- és formatervező mérnöki ANA8125 mérnök informatikusALK41184127467724 mérnök informatikusANA152164434134442160 műszaki menedzserALK1818451226120 műszaki menedzserANA431621463524964 műszaki szakoktatóALK0n. i.146115 műszaki szakoktatóANA0n. i.423834 13804411825673

29 További aktualitások:   Kreatív Innovációs Központ Kecskemét (Kiemelt program, 2.24 milliárd forint)   Mercedes – Benz autógyár Kecskemét   - szakképzések,   - FSZ – képzések,   - gépészmérnöki alapszakon járműgyártó szakirány,   - járműgyártó alapszak,   - szakirányú továbbképzés járműgépész szakon, (együttműködés több magyarországii egyetemmel, főiskolával)   - idegen nyelvi, idegen nyelvű képzés.

30 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "KECSKEMÉTI FŐISKOLA MF RFK 2009. június 3.. Kecskeméti Főiskola (KF)   Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar (GAMF)   Kertészeti Főiskolai."

Hasonló előadás


Google Hirdetések