Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs."— Előadás másolata:

1 4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing

2 Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs problémák (okos-ügyes vagyok, de nem adom el eleget magam)  Nem összehangolt Microsoft kommunikáció a webes terület piacán  Kaotikus licencing ezen a szegemensen  Edukálatlan piac  Nem ismert Win megoldások, web agency megoldások

3 Megoldások I.  Egységesített Microsoft kommunikáció a webről  „Hónap weblapjai” felület – reklámozva (showcase, success)  Üzletfejlesztési program, érettsége lépcsők webfejlesztő cégeknek  Szegmens-specifikus platform sales érvek  Vertikális web-technológiai piac napok (BDM)  Meglévő webfejlesztői cég ügyfélkörének Microsoft által finanszírozott tovább-értékesítési nap  Új ügyfelek megszerzése MS által finanszírozott reklámozással, marketinggel

4 Megoldások II.  Microsoft belső sales awereness, fordított szakmai napok, motivációs rendszer az MS kereskedőknek  Cégkatalógus megoldásokkal és kompetenciákkal MS kereskedőknek  Piac-edukáció („miért jó a weblap, a mail cím, …”) TITÁN program 2. szint  On-line kommunikációs tanácsadás ügyfeleknek (mik a lehetőségek, ergonómia, mire jut) – Microsoft által finanszírozva, Microsoft által végezve  Webes megoldás értékesítés (sales motiváció, prioritás emelése)  MOSS, stb. eladások bevezetési pipeline-ja

5 Megoldások III.  Opportunity pipeline (méret alapján akár egymás közt is, régió, kompetencia, teaming)  Standardizált licencelési csomagok  Közös kommunikációs  Közös megjelenés  CMS rendszer kiválasztás, lokalizálás, szupport  1. projekt támogatás egy adott technológiára


Letölteni ppt "4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs."

Hasonló előadás


Google Hirdetések